Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door royvi »

Alainv-s schreef:
royvi schreef:
Alainv-s schreef:bij 55km/h wel na de correctie. Bij 55 voor de correctie niet. Maar bij 60km/h krijg je maar 20 of 35 euro boeten.
Of 59km/h dan zit je onder de 60km/h. Maar 60 is echt te langzaam om fatsoenlijk op te trekken en als je op top bent gaat het vervelen, door accelereren is leuker :dry: .
Wat lul jij nou weer, minimale boete is €45,-...
Je kunt gewoon een boete van 35 euro krijgen hoor :emo: Die is voor een overtreding tot 5km/h met correctie. Dacht ik
Op de rollerbank niet. :emo: ;)
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
royvi
Pro tuner

Rikkert schreef:Wel hoor, maar iets anders voor erbij lijkt me ook wel leuk.
Voor naast je YZ :shock: ?
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Alainv-s
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Ongelezen bericht door Alainv-s »

royvi schreef:
Wat lul jij nou weer, minimale boete is €45,-...
Jawel, de minmale boete is 35, de helft van 70 :emo:.
En je hebt sowieso een boete voor losse kinband wat 35 euro is als je nog <16 bent. Want die had ik toen

[er klopte geen ruk van deze quote actie.]
[alweer een discussie :emo:?]
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
royvi
Pro tuner

Minimale boete op een rollerbank is €45. :emo: En je gaat niet kijken hoe hard je kinband gaat op de rollerbank...
Als je 60km/u scoort op de rollerbank, wat is dan volgens jou de boete?
Airsal cilinder te koop:
Alainv-s
Pro tuner

35 euro.
Want bij 69km/h krijg je toch een boete van 70 euro.
En ze geven per 5km boete volgens mij. En als het per 10 km is heb je alsnog de zone X km/h tot 60km/h.
En het lijkt mij logisch dat dat de helft is, want boven de 70 is het 140 euro boete van een vriend die een paar maanden geleden ook op de rollerbank is geweest met een scooter die 75 ging. Maarja wat boeit het, het is volgens mij echt regio afhankelijk en sommige zijn ook strenger/soepeler met het meten.
Gewoon nooit op de rollers komen oké :emo: ?

Haha poep daan, jij wilt natuurlijk dat iedereen op die link klikt :emo:
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Ik klik pas op die link wanneer me vader is verdwenen uit de kamer:emo:
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Daan22
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2008 (verkocht)
YZ 250 F Rinaldi

Ongelezen bericht door Daan22 »

:lol: :lol: best wel
Reinder
Tuner

Tegenvallend zeg, welke foto's krijg je nu te zien dan? Dat vrouwtje is 18 ofzo? En zo heel geweldig vind ik haar niet, heb betere foto's op mijn mobiel staan :emo:
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Daan22
Pro tuner
YZ 250 F Rinaldi

ja maar het is gewoon te zielig om waar te zijn dat een jongen een meisje zo wilt wreken :lol: :lol: heb ondertussen al 14 foto's geunlocked :wtf: :blink:
royvi
Pro tuner

Alainv-s schreef:35 euro.
Want bij 69km/h krijg je toch een boete van 70 euro.
En ze geven per 5km boete volgens mij. En als het per 10 km is heb je alsnog de zone X km/h tot 60km/h.
En het lijkt mij logisch dat dat de helft is, want boven de 70 is het 140 euro boete van een vriend die een paar maanden geleden ook op de rollerbank is geweest met een scooter die 75 ging. Maarja wat boeit het, het is volgens mij echt regio afhankelijk en sommige zijn ook strenger/soepeler met het meten.
Gewoon nooit op de rollers komen oké :emo: ?

Haha poep daan, jij wilt natuurlijk dat iedereen op die link klikt :emo:
Toen mijn Derbi nog langzaam liep scoorde ik op de rollerbank 60km/u precies met correctie, dat kostte mij €45,- aan boete. Er zijn gewoon een aantal vaste boetes, als je 1km harder scoort dan het hardst in de vorige "schijf" dan heb je de boete van de volgende "schijf".
Airsal cilinder te koop:
Reinder
Tuner

RaceVoenk schreef:ja maar het is gewoon te zielig om waar te zijn dat een jongen een meisje zo wilt wreken :lol: :lol: heb ondertussen al 14 foto's geunlocked :wtf: :blink:
Wat voorn foto's zijn het? Van die meuk foto's die je ook op facebook tegen kan komen? :P
Alainv-s
Pro tuner

pervert, doe eens imageshack :woot:
:lol: :lol:

royvi, ik weet ook niet hoe het zit, zou het wel eens precies willen weten. Want volgens die regels op een politieforum komt mijn boete van 69 niet overeen.
Ik had voor 69 gecorrigeerd 70euro boete gekregen. Heb het bonnetje nog wel ergens liggen.
Boekie zegt:
Jasper
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jasper »

RaceVoenk schreef:ja maar het is gewoon te zielig om waar te zijn dat een jongen een meisje zo wilt wreken :lol: :lol: heb ondertussen al 14 foto's geunlocked :wtf: :blink:
Beter denk je 2x na voor je een link deelt.
Dat is dus niet de bedoeling hier zulk soort linkjes.

Mocht ze lekker zijn post haar foto's maar in het mooie vrouwen topic. (Mits het door de beugel kan)
Daan22
Pro tuner
YZ 250 F Rinaldi

sommige gaan er een beetje over , ja had het beter niet gedaan , zou een functie moeten komen waarbij - 16 leden sommige reacties niet kunnen lezen
Jon
Pro tuner
Vervoersmiddel: yamaha tzr #46 2010

Ongelezen bericht door Jon »

volgens mij zijn der niet zoveel -16 leden op dit forum, en ik ben lkkr aan het leren voor me propulsion :eerie:
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Alainv-s
Pro tuner

PAar werkstukken aan het maken waarvan ik pas NA de vakantie achter kom dat ze binnen nu en 2 weken af moeten zijn.
Boekie zegt:
Jon
Pro tuner
Vervoersmiddel: yamaha tzr #46 2010

Ongelezen bericht door Jon »

zoon soort werkstuk heb ik ook nog, ben het blaadje kwijt maar het moet wel volgende week af zijn
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Reinder
Tuner

Easy, haal je makkelijk! Ik heb nog 30 uur in 3 weken tijd die ik in me PWS moet steken... Hoerenonderwerp is het ook, alleen wil me vriend niet nakken waarmee ik het samen doe. Kies echt een mooi onderwerp uit want ik vind het godsegruwelijk saai, hij overigens ook....
Alainv-s
Pro tuner

Haha. Ik heb nog zo veel te doen. Ckv presentatie volgende week, ckv werkstuk over 2 weken. Bio verlsag, natuurkunde practicum verslag, nederlands boek recensie zoeken, andere zooi. En over 2 weken heb ik alweer proefwerkweek. Maarja valt eigenlijk allemaal nog wel mee.
Boekie zegt:
Master1234
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Aprilia RS50 MY 2008 FluoRed/White

Ongelezen bericht door Master1234 »

Oke, dit willen jullie vast weten. Mijn leuke docentjes zijn allemaal gaan staken.... :wub: Dus had ik kut veel tussenuren. Rij ik naar een super in de buurt, en net als ik de poort wil uitrijden, staat daar een plaatselijke zender. Komt ie mij vragen stellen. Ik dacht, ach waarom ook niet. Niemand kijkt kut zender toch. Maar wat blijkt, veel mensen kijken toch wel dus.
Beelden zeggen meer als woorden. (IK weet dat ik niet mama's schoonste ben :wub: )

:emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo: :emo:

http://www.l1.nl/video/actiedag-op-coll ... tJBdWoHSHe" onclick="window.open(this.href);return false;

En de RS krijgt wel veel aandacht van de camera man :dry: :dry: :dry:
Gesloten