Wat zag jij op marktplaats staan??Daan schreef:Ik zag hem op marktplaats staan ?

Wat zag jij op marktplaats staan??Daan schreef:Ik zag hem op marktplaats staan ?

Jah hoor, komt dik in ordeD-Evo schreef:Ja gaat wel goed komen, dus?!derbievolimited schreef:Jou dempers gaan echt keigaaf worden als ik ze gepolijst hebD-Evo schreef:Jeahhnet als jou tailpipe

Oh je bedoelde mijn brommer??derbievolimited schreef:Wat zag jij op marktplaats staan??Daan schreef:Ik zag hem op marktplaats staan ?
 Jah dat kan kloppen
 Jah dat kan kloppenIk heb hem nog wel, maar niet voor lang, hij word nu opgeknapt en daarna gaat hij wegDick schreef:dik man!! heb je men conti nog wel??
ga je hem nog verkopen?
 ik heb hem met MHsteven omgeruild voor zijn Bidalot R2 Chroom
 ik heb hem met MHsteven omgeruild voor zijn Bidalot R2 Chroom  

Heel erg bedankt dat je het zegt, je bent de eerste die het zegtracingfreak schreef:die verkleuring op je scr is geil man

was het eerste wat me opvielderbievolimited schreef:Heel erg bedankt dat je het zegt, je bent de eerste die het zegtracingfreak schreef:die verkleuring op je scr is geil man

Dank u, ik vind dat die verkleuring ietsjes te groot is gewordenRaceVoenk schreef:was het eerste wat me opvielderbievolimited schreef:Heel erg bedankt dat je het zegt, je bent de eerste die het zegtracingfreak schreef:die verkleuring op je scr is geil man

Oke, ik ga deze foto opgeven voor de wedstrijdJvS schreef:
fotowedstrijd

Dankje wel, ik ga hem nu opgeven voor wedstrijdRaceVoenk schreef:dan krijgt hij alvast mijn stem

Jah, ik ga vanmiddag denk ik nog even goed afstellen met gasnaald enzovoorts en dan word het weer knallenDylanjj schreef:Strak opgeknapt ding! Sws dat hij met die airsal sneller in de toeren schiet
 en blokolie effe vervangen
 en blokolie effe vervangen