Kan ik verder kijken als onze garageLimburger schreef:Hoef die niet te kopen hij kan kieze tusse zijn drd of een sx of een hm, dusIk weet het lekkah al

Kan ik verder kijken als onze garageLimburger schreef:Hoef die niet te kopen hij kan kieze tusse zijn drd of een sx of een hm, dusIk weet het lekkah al
Ik ben zo goed als alles kwijtDaan schreef:Dan blijf je heel vaak met spul zittenbeunhaas schreef:toch jammer, ik zou hem in onderdelen weg doen....
Jij wel, maar nu eens Neal en Jesse. Die zitten nu nog met spul.jasperrr91 schreef:Ik ben zo goed als alles kwijtDaan schreef:Dan blijf je heel vaak met spul zittenbeunhaas schreef:toch jammer, ik zou hem in onderdelen weg doen....
Jup, enigste wat ik nu nog heb is luchtfilter bak, ori spruitstuk.jesper95 schreef:Jij had die black edition of niet? Want ik dacht er laatst nog aan dat jij alles best snel verkocht had, dus ik weet nog niet wat ik doe.
Klopt.Rikkert schreef:Als je een HM koopt.
ben je cool.
Wa moet je hebben?rickmanders schreef:In onderdelen jesper!
Jajesper95 schreef:Haha mee eens dikste brommers maarja, daar is de prijs ook naar he
Wa moet je hebben?rickmanders schreef:In onderdelen jesper!
Ja, zeker. Ik had het over deze trouwens. De Nederlandse site loopt 2 jaar achter, waardeloze importeur.jasperrr91 schreef:Maar dat is wel leuk spul, die duurste uitvoering.
Dit komt er wel dacht ik ergens gelezen te hebben. Was een stukje over een Beta RR50 als ik het me goed herinner.royvi schreef:
Ik vind het echt jammer dat in Nederland geen 50cc enduroklasse is.
Dat is echt mooi spulroyvi schreef:Ja, zeker. Ik had het over deze trouwens. De Nederlandse site loopt 2 jaar achter, waardeloze importeur.jasperrr91 schreef:Maar dat is wel leuk spul, die duurste uitvoering.
Leuk spul zit er al standaard op, ik denk dat dit ook wel een snel brommertje is zo standaard.
Bij Fantic is net als bij HM allemaal fabrieks opvoer spul te koop; snellere uitlaten, snellere cilinders, grotere carburateurs enz.
@jesper
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord.
Ik heb het ook gelezen, de Beta importeur wil dat gaan doen. Maar duurt nog wel even.teun4 schreef:Dit komt er wel dacht ik ergens gelezen te hebben. Was een stukje over een Beta RR50 als ik het me goed herinner.royvi schreef:
Ze willen dit in ieder geval vanaf de grond opbouwen, zon 50cc endurocompetitie.