kweet nie hoever jij van je school woont maar als je een 5min ff normaal rijdt kun je daarna best wel ff een keertje iets hoger in de toere gaan ligge

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens?
dat hoort zo is bij alle derbi's, ook bij auto's trouwens. is ter controleLoyk schreef:Hoi,
ik heb een vraagje, als ik mijn derbi op contact zet gaat het tempratuur lampje even branden en gaat verzelf weet uit. wil dit zeggen dat hij kapot is of dat hij alleen laat zien dat hij wel werkt ?
alvast bedankt
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Achja, zo hard ga ik nietRaceVoenk schreef:als je wilt crossen is mischien een bovenlangse beter zodat er geen stenen etc tegen vliegen
Haha nee zo is ons bos nietRaceVoenk schreef:als ik denk aan in bossen rijden stel ik mij er jumps enzo bij voor
ik heb nog een mooie liggen, had men brommer van een nederlander gekocht maar in belgië hoef je dus geen kenteken dus ligt er hier een kenteken houder maar te liggen, is denk ik dezelfde als jasper had, gewoon ijzer plaatje dat ong eve groot is als je kenteken zelfjony schreef:wat een mooi kenteke houdertje? iemand op et forum maakte ze ook ofzo iemand suggesties?