Leuk spulchrizztian93 schreef:pvl binnen

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
dus jij vindt het niet gek dat mensen van jouw stelen?Dick schreef:Verdomd koude handen![]()
Handschoenen gejat, dus ik er twee terug gejat, maar dat was niet de kwaliteit die ik had
Dat meisje in je onderschrift?chrizztian93 schreef:100 euro lichter aan een pandora armband vr mn vriendin
meh , mijnes heb een mooiere kontBoeki schreef:Dat meisje in je onderschrift?chrizztian93 schreef:100 euro lichter aan een pandora armband vr mn vriendin
Nee die ik heb gepakt lagen bij de gevonden voorwerpen, en lagen er volgens de conceriege al vier maanden...stijnnerd schreef:dus jij vindt het niet gek dat mensen van jouw stelen?Dick schreef:Verdomd koude handen![]()
Handschoenen gejat, dus ik er twee terug gejat, maar dat was niet de kwaliteit die ik had
Aangezien jij hetzelfde doet?
Wat ga jij eigenlijk bouwen?chrizztian93 schreef:28mm keihin
Zo, dat scheelt al een hoopJasperrr91 schreef:Uit gerekend wat rijklaar gewicht van de gpr word, zal ongeveer 70 kilo worden![]()
Normaal weegt die geloof ik rijklaar 110 kilo
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!