Maar hoe heb jij dat witte op je kap eigenlijk gedaan, gewoon afgeplakt met schilderstape?
jap, eerst kappen zwart gespoten, dan laten drogen, vervolgens goed afplakken (gebruik wel de goede tape) dan het witte en in vernismg1996 schreef:heb je dat echt gedaan met schilderstape? of met spuiterstape, ik vind het resultaat echt supervet, maar houdt het verf ook een beetje en welke verf heb je gebruikt? en heb je het met 2k laten aflakken?
dacht ik alGuido7o schreef:14-71= overtoeren like fuck, en veel harder dan 60-65 zul je met zo'n twv. niet gaan neem ik aan...
thnxkoen-drd schreef:mooi ding:D hoe heb jij die remklauwen gespoten? want al da vuil enz.zit overal tussen hoe had jij dat weggekregen?
ik weet niet of het met gewone ook kan maar ik heb toch speciale gebruikt, ik kreeg alles er goed af hoorkoen-drd schreef:is dat speciale verf dan?:O gaat met remreinger alles er af want als ik mij goed herrinner zitte dr wel van die gleufjes en zulke dingetjes in zoon remklauw
euhm, ik denk van motip, ik weet het niet meer, spuitbus is al lang wegkoen-drd schreef:welke verf heb je gebruikt??