er is ook zo weinig te koop voor dit model

Alleen een officeel zwart bubblescreen
Rooie hendels zou wel vet staan denk ik

Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt

Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt

Heb ik te vaak gehoord van familie enzo
  Heb ik te vaak gehoord van familie enzo  Maar goed, succes met theorie en verneuk hem aub nie. En stickers idd met fohn, of stickerverwijderaar (niet veel, want dat beschadigd de lak volgens mij). Ennuh, als ik jou was; eerst lekker standaard (ontgrensd) beginnen. De brommer leren kennen. En daarna pas auspuff veranderen. Vind btw de standaard uitlaat mooier uitzien als die smalle dempers hoor... Maar goed, smaken verschillen. Succes!
 Maar goed, succes met theorie en verneuk hem aub nie. En stickers idd met fohn, of stickerverwijderaar (niet veel, want dat beschadigd de lak volgens mij). Ennuh, als ik jou was; eerst lekker standaard (ontgrensd) beginnen. De brommer leren kennen. En daarna pas auspuff veranderen. Vind btw de standaard uitlaat mooier uitzien als die smalle dempers hoor... Maar goed, smaken verschillen. Succes! 

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!

Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?

Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo