daar heb ik dus 10 weken voor gewerkt

achjaa beter dan niks
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Dat is niet waar, Dick, mijn Beats van €150,- klinken toch echt wel heel anders dan de neppe van $35,-. Kan ook haast niet dat ze met zo'n groot prijsverschil zelfde kwaliteit maken.Dick schreef:ghehe ja die 'echte' zijn bijna 100 eurie,. deze hebben zelfde geluidskwaliteit..Alainv-s schreef:replica:emo: hahaha. netalsof je een neppe mhr hebt :p .
maar kosten iets minder
Ja is beetje laat.Reinder schreef:Hahahha royvi![]()
Ik wil ook e&m gaan doen, maar om halverwege / 3/4 van havo 5 nog even over te stappen... Ik had het niet gekozen want was in NASK wel goed, en gesch en AK wou ik niet. Nu lijken mij die vakken best leuk
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
jij weet niet hoeveel die van mij kostenluco schreef:haha mijn Dr dre waren nog veel goedkoper dick!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
ook 20 euro?Dick schreef:jij weet niet hoeveel die van mij kostenluco schreef:haha mijn Dr dre waren nog veel goedkoper dick!
Je kunt toch maar één set tegelijk inhebben, dus dan heb ik liever één paar goede.Dick schreef:Ja misschien wat, maar voor de prijs van deze heb je 4 setjes voor die van jou...
Het geluid is wel mooi hoor en erg diep!
Ik heb die dingen toch altijd binnen drie maanden kapot..
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Leuke naam voor een kind...Rikkert schreef:Een nieuw krukaslagertje![]()
Zag het op facebook wat is er precies gebeurd?Rallyking schreef:Hechtingen in m'n kin
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Als 2 druppels water man!r-guchte schreef:Volgens mij zien mijn krukas lagers er anders uit.....
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!