Daar weet remy alles van

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
ja ik ben daar best wel ervaren mee jaJavenDrD schreef:hmm bij ons wel 1 maar die was niet echt flexibel. Maarja warm maken doet wonderen.. oftewel.. cockpitspray erin en dan vlam erop..
Daar weet remy alles van
dat valt wel mee, moet je hem een slag je omhoog draaien, zo dat de knik in je luchtslang omhoog zit zeg maar...Le derbi schreef:daan houd er van als die verbrand door zijn paipke
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ja die kende ik al maar toch
Boeki schreef:Ik snap nog steeds niet dat iedereen zo moeilijk doet met die filters terwijl ik met eigen ogen heb gezien dat het bij Dick een plakje cake was.
Mijn filter smelt dus, maakt niet uit hoe plat hij gedrukt zit. Hij smelt weg.Daan schreef:Thomas had niks in het magazijn liggen van 50mm, en ben te lui omdat te gaan zoeken in de doe-het-zelf zaak dus toen maar zo gereden![]()
Ik heb dus een bovenlangse uitlaatWaardoor die buis zal gaan smelten en mijn filter weinig nut meer zal hebben.
Dus ik ga nog eens een goede manier zoeken, wss aan de andere kant van de veer als de ruimte niet te klein is. Ik kijk nog even.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Dat ga ik dus proberen maar dat gaat wss niet lukken.Alainv-s schreef:Lekker kleurtje die filter :p .
Kan je luchtfilter niet haaks op je carb zegmaar?
Dat die dus voor je kickstart zit ofzo?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()