Ooit kom ik er wel, als er nou even geen nieuwe gebruikers zich aanmelden de komende 18 maanden.Rikkert schreef:Nounou Royvi, al 2 stemmen!

Ooit kom ik er wel, als er nou even geen nieuwe gebruikers zich aanmelden de komende 18 maanden.Rikkert schreef:Nounou Royvi, al 2 stemmen!

als dat zou kunnennwilliamxtreme schreef:is het misschien geen leuk idee voor een volgende keer, om een header met verschillende foto's te maken?
dus dat er bijv. 5 foto's worden geselecteerd, en dat die dan bijv. automatisch om de 2 minuten worden afgewisseld

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jesse wil jij in een hoek gaan staan. Je bent nogal een rivaal.JvS schreef:remy, wil jij in die hoek gaan staan en niks meer zeggen?
 omdat de foto scheef gaat krijg je denk ik niet een mooi plaatje eruit, of juist wel we zien wel!
 omdat de foto scheef gaat krijg je denk ik niet een mooi plaatje eruit, of juist wel we zien wel!  

ap blokken en derbi blokken worden in dezelfde fabriek gemaaktjony schreef:haha jij hebt niet eens een derbi als plaatje

ik wil niet bitche maar een appie is geen derbiRegels
- Alleen Derbi's;
 staat nergens iets over het blok maar et maakt niet uit hoor wil niet als een lul overkomen
 staat nergens iets over het blok maar et maakt niet uit hoor wil niet als een lul overkomen  

dan moeten we het aan de moderator's vragenJavenDrD schreef:als dat zou kunnennwilliamxtreme schreef:is het misschien geen leuk idee voor een volgende keer, om een header met verschillende foto's te maken?
dus dat er bijv. 5 foto's worden geselecteerd, en dat die dan bijv. automatisch om de 2 minuten worden afgewisseld

stiekum is ap en derbi dezelfde firma is namelijk allebei piaggioRaceVoenk schreef:ap blokken en derbi blokken worden in dezelfde fabriek gemaaktjony schreef:haha jij hebt niet eens een derbi als plaatje

wie gaat het hier gelijk maken of een winnaar bekent maken?
 wie gaat het hier gelijk maken of een winnaar bekent maken?