gemonde schreef:Whahahahahahaahaha Appart volk soms. Weet je wat het is, ik weet dat ik een veer heb liggen. Maar ik ben gewoon te lui dat ik naar de schuur loop om te kijken. En dan moet je nog een foto maken enzo. Doe ik wel een keer als ik toch naar de schuur moet
Als je weer een keer in de schuur bent denk dan ff aan me.
Waarom wordt Red Bull Knock Out niet meer gehouden eigenlijk? Op de site staat dat het nog 1175 dagen duurt voor dat de race begint, maar telkens als die dag dicht bij komt, doen ze er weer 1000 dagen bovenop
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Ik ben van plan om mijn kenteken in de kappen te bouwen. Maar een vriend van me zij dat je daar voor word aangehouden, ik heb geen rijbewijs dus 1 keer aangehouden worden is teveel. Zijn er mensen die hier wat meer over weten of die zelf met hun kenteken in de kappen ingebouwd rijden?
everyone can pis on the floor be a hero and shit on the ceiling
Ik had dat ook ja en ben inderdaad aangehouden en heb er ook een boete voor gekregen. Kostte mij toen €70,- geloof ik. Maar het kwam omdat mijn achterlicht er nog voorzat. Dus in het donker kon je mijn kenteken niet lezen omdat het licht van zon led-achterlicht redelijk fel is.
Ik kan m'n brommer rijbewijs ook nog niet halen en het is eigenlijk meer een project waar ik af en toe eens op ga rijden, ik woon 3 km van school af dus daarom vind ik het een beetje zonde.
Ik ga sowieso wel het kenteken er op zetten want waarom zou ik niet als ik er een heb? Ik heb al wel wat achtervolging ervaring reed voor dat ik hem verkocht op deze supermooie puch rond.
Had geen kenteken en die wouten weten de weg niet zo best.