op men achterbruk komen er bridgestones op maar om dat nog eens op de vork ook te plakken vind ik teveel.
ik heb wel al WP stickers voor op de vork zelf te kleven en heb nog kleinere wp stickers (kleine) die ik horizontaal op de protectors kan hangen (onderaan) maar nu zoek ik nog een lange sticker voor vertical erop te hangen
JavenDrD schreef:ik vertelde haar een verhaal waarbij ik net aan het gedicht begon, onder het eten, gaf haar een handdruk en vroeg of ze een drankje wilde.
Van die meid kom je nu nooit meer af als je het ooit zou willen.
Met 2 anderen bij een vriend gefeliciteerd(gewoon om niks) op zijn facebook gezet vanmiddag. (Hij wist er zelf van.) En nu hebben 7 anderen hem ook gefeliciteerd. Ze weten niet eens waarvoor, hij kreeg zelfs een smsje met gefeliciteerd met je verjaardag terwijl zijn verjaardag ook op de fb staat.
Dankje
Want ik heb bijna 3 jaar iets met een meisje gehad. toen ging het uit, afgelopen zomer. En heb ik dus een half jaar kunnen kloten enzo maar vind dat minder leuk dan een vaste vriendin. Dus ik vind de tijd wel rijp. En deze meid is denk ik de gelukkige.
Of ongelukkige
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
JavenDrD schreef:fatbar met een mooie stuurpad (Wel raisers natuurlijke!)
moet ik sowieso hebben dan, moet dan van 22 naar 28.6 gaan. maar zit te twijfelen of dat gaat met een yz kap. die hebben zo een ding om rond een stuurrol te draaien