RaceVoenk schreef:wat is er dan magnetisch bij een raceontsteking?
Een origineel vliegwiel is magnetisch, en draait over de spoelen heen. Dat wekt een stroompje op. Naar mate die harder draait, hoe meer stroom die opwekt. en dat gaat naar de bobine toe, die het amperage hoger maakt, zodat de bougie een vonkje maken kan.
En bij een race ontsteking is de BINNENROTOR magnetisch
Serieus man wtf
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
nee volgens mij niet, je kunt wel gegevens van het voertuig vinden via https://ovi.rdw.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
of je moet ff langs de popo gaan maar ik denk dat ze die gegevens niet verstrekken
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
ik zit nu met me cillinder te klooien, maar wat is de beste manier om kvs deruit te halen, ik zie nergens een plugje ofzo waar het uit kan lopen, de slangetjes die er op zaten heb ik deraf gehaald, maar daar kwam geen kvs uit
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
KVS is deruit, cilinderkop deraf, alleen nu wil ik me cilinder der helemaal afhalen, maar me uitlaat zit muurvast, veren heb ik deraf gehaald alleen der zitten geen boutjes in, iemand een idee hoe ik hem der af kan halen?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt