Je haalt bij de radiateur de bovenste slang die naar de cilinderkop gaat, alleen bij de radiateur los. Dan vul je daar je KVS in totad het er bij de radiateur weer uit loopt. Dan gauw die slang erop, dan is ie vol.
Dus als je dat gaat kijken, haal eerst je KVS eruit. En dan volgens mijn methode het er weer in doen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
zoals ik zij. volgens mij is jou systeem gwn niet vol/ ontlucht..
en koop gewoon een nieuwe dop. kost niet te veel om er op te besparen.
klopt wat je zegt, er moet druk op komen maar ook niet te veel dus
"Where willingness is great, difficulties cannot be great."
jens extreme sm schreef:oh en rikkert, denk eerder dat je vloeibare pakking eruit vliegt dan dat je slang oid ontploft
Nou geloof me, ik heb ook een keer mijn systeem niet vol genoeg gehad, dat slangetje van de waterpomp naar de cilinder was echt enorm uitgezet :O als ik erop drukte hoorde je hem scheuren
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
jens extreme sm schreef:oh en rikkert, denk eerder dat je vloeibare pakking eruit vliegt dan dat je slang oid ontploft
Nou geloof me, ik heb ook een keer mijn systeem niet vol genoeg gehad, dat slangetje van de waterpomp naar de cilinder was echt enorm uitgezet :O als ik erop drukte hoorde je hem scheuren
haha lachen, lijkt me wel grappig eigenlijk als hij ontploft :p
"Where willingness is great, difficulties cannot be great."
Ik heb het kvs-systeem net ontlucht. Ik heb dus een beetje kvs in de slang van de cilinderkop naar de radiateur gegoten en er kwam direct kvs uit aan de andere kant. Ik denk dus dat het hele systeem vol zit??
haha lachen, lijkt me wel grappig eigenlijk als hij ontploft :p
Dat had ik hete kvs spoot op mijn been, had ook nog eens korte broek aan. En overal rook...
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht