Helaas zitten hier geen originele kappen op maar van TNT...

Ik heb het verkooptopic ook al helemaal doorgezocht maar daar ook niets (meer)
Dus help!

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Bedankt voor je snelle reactie! Aan welke prijs moet ik dan denken?Bassekuh schreef:In de DMP kappen zitten idd gaatjes, op easyparts kan je de orginele kappen kopen, maar dat gaat je dan wel veel geld kosten..
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Je kan ook gewoon een ander voorspatbord kopen, van ktm ofzo en die passen maken. Ook het stukje achter je zadel kan je laten zitten, met voorpsatbord bespaar je dan al gouw 120 euro en die achterkap bespaar je 80 euro opVinkie schreef:mm kom op ongeveer 480 uit.Is kijken wat ik doe.
Maar bedankt voor je hulp!
voorspatbord vind ik nog niet zo heel lelijk bij TNT dus die had ik nog niet meegeteld. Koplamp kap is al origineel dus die ook niet. Kan misschien de radiateurschermen laten zitten en laten spuiten als dat veel scheelt. Zal eens wat rond gaan vragen en marktplaats en het te koop topic in de gaten houden.Bassekuh schreef:Je kan ook gewoon een ander voorspatbord kopen, van ktm ofzo en die passen maken. Ook het stukje achter je zadel kan je laten zitten, met voorpsatbord bespaar je dan al gouw 120 euro en die achterkap bespaar je 80 euro opVinkie schreef:mm kom op ongeveer 480 uit.Is kijken wat ik doe.
Maar bedankt voor je hulp!