nja, zwart-wit, ik vind zwart-alu mooiermg1996 schreef:Jammer dat je geen wit/zwart doet

nja, zwart-wit, ik vind zwart-alu mooiermg1996 schreef:Jammer dat je geen wit/zwart doet
Ik vind dat gewoon om dat je er voor kiest om je velgen op te knappen. En omdat je er niet het geld voor hebt maar het toch graag wilt doe je het maar half en plak je je spaken maar af. Het is gewoon veel mooier met nieuwe spaken erin van rvs. Met afplakken kan het er nog zeker wel uitzien. maar als je rvs spaken erin hebt zitten woaah dan shinen ze als een gekmg1996 schreef:Ik ook geen roest en ik ben trouwens van mening om je spaken gewoon afte plakken kost je veel minder. Met dat geld wat je overhoud kun je genoeg andere leuke dingen doen. En kan iemand mij uitleggen waarom het er beun uitziet als je je spaken afplakt? Want ik heb al een paar velgjes gezien die gespoten zijn met spaken afplakken en die zagen er gewoon leuk uit?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
jens extreme sm schreef:ja maar de kosten gaan gwn zitten in de uren als je het uitbesteed..
dat is ook de reden dat ik het niet doe..
van deze haalde ik m'n ideetilothijs schreef:http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=90&start=320 en dan naar p 17 voor alu/zwart velgen