PreciesHuug schreef:maar ook hoe je met de agent om gaat. ben je gewoon netjes kom je er altijd makkelijker vanaf dan dat je begint over boeven vangen

PreciesHuug schreef:maar ook hoe je met de agent om gaat. ben je gewoon netjes kom je er altijd makkelijker vanaf dan dat je begint over boeven vangen
Nja ik kreeg een brief dat ik niet verder zou worden vervolgd voor het misdrijf blablablalblalvblbalbla 89 op de rollerbanksendapower schreef:hoezo dat nou weer dan? k had 91 nogsteeds niks binnen
speciaal voor jou niet op gezetlennard357 schreef:ik 120 staat er niet op?
Niet verder vervolgt is toch wel een boete? Je hoeft alleen je brommer niet te laten herkeuren?nickd073 schreef:Nja ik kreeg een brief dat ik niet verder zou worden vervolgd voor het misdrijf blablablalblalvblbalbla 89 op de rollerbanksendapower schreef:hoezo dat nou weer dan? k had 91 nogsteeds niks binnen
als je 120 rijdt op een normale weg (dus niet de snelweg) verdien je die boete gewoonlennard357 schreef:ik 120 staat er niet op?
denk dat de gemiddelde mens wel kan bedenken dat je geen 120 in een woonwijk gaat rijdenmg1996 schreef:ja buiten bebouwde kom boeit het me ook vrij weinig, maaar heb ervaring met wat er kan gebeuren als je veel te hard in een bewoond stuk rijdt..