achterrem

Algemene vragen over Derbi.
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

achterrem

Ongelezen bericht door julianspaans »

ik zal wel mijn honderdste vraag stellen maar pech...

mijn remblokje wat tot op het plaatje op en het remplaatje ( waar het blokje opzit) is dus echt tegen de schijf aan gekomen :wall: nou een beetje blauw en schijf een beetje beschadigd..... is die nu krom of iets?

en ik wilde mijn nieuwe blokjes er in zitten maar dat paste natuurlijk niet. ik proberen met een waterpomptang/schroevendraaier/lijmklem die zuigers naar binnen te drukken maar dat helpt dus niks :think: ik heb hem ook uit elkaar gehaald maar daar kan ik ook niks mee want die dingen zitten muurvast zodat je ze er ook niet uit krijgt... heb ook geen perslucht tot mijn beschikking zodat ik ze er uit kan blazen...

wat moet ik nu doen? :blink:
marvin65
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)

Re: achterrem

Ongelezen bericht door marvin65 »

Je schijf kan niet krom worden van dat plaatje, maar als hij te erg beschadigd is
zou ik hem vervangen.

Bij mijn zaten ze ook vast. Ik heb ze er ook uitgeperst met de compressor, als je dit niet tot je beschikking hebt
zou ik ergens langs gaan waar ze dat wel hebben, daar helpen je ze vast wel verder ;)
Gas erop !
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Re: achterrem

Ongelezen bericht door julianspaans »

ALLES IS OPGELOST, heb de klauw gesplitst en de zuigers er dan ingedrukt. er komt dan een boel olie uit maar alles zit er in. morge remolie komen en hem ontluchten :woot:
Plaats reactie