Ik zit op KW1C college op school, bij de onderwijs boulevardmkderbi94 schreef:supervet ding! waar zit jij op school volgens mij zie ik jou wel es rijden

Ik zit op KW1C college op school, bij de onderwijs boulevardmkderbi94 schreef:supervet ding! waar zit jij op school volgens mij zie ik jou wel es rijden
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
De cilinder of de uitlaat?Rikkert schreef:Hoe krijg je het voor mekaar
Staat een stipje/zonnetje met een 10 erin, en de 49.9cc stip, voor de rest niksDaan schreef:Zuiger is helemaal compleet, met pistonpen, zuigerveer en circlips.
Circlips herbruiken gewoon niet doen. Zo'n clipje van 50 cent sloopt heel je cilinder.
Staat er ergens op de achterkant van je cilinder een stip/sticker?
Donnachi schreef:ik kan wel ff de lengte van de originele kabel opeten vanavond
Een kennis van ons kan dat meten, mijn pa gaat er morgen langs. Maar volgens mij is die zit die gewoon op zijn plek, voelen kan eigenlijk weinig zeggenDoggeh schreef:Is de spijl van de uitlaatpoort wel 'teruggelegd'?
Ja ik kan daar ook de beschadiging zien zitten, maar heb niet echt meetgereedschap ervoor hier liggen. Ik hoor het morgen wel van hem wat die ermee doet, kost niet zoveel tijdDoggeh schreef:Ik denk dat ie vast is gelopen omdat jij de spijl in de uitlaatpoort niet hebt teruggelegd.
Dus jij wilt zeggen dat Airsal een cilinder gaat ontwikkelen en verkopen die gegarandeerd gaat vastlopen omdat je er eest zelf nog aan moet gaan rommelen?Doggeh schreef:Ik raad het je toch aan om wel te doen, anders krijg je dus dit resultaat..
Better safe then sorry
Of inderdaad piepkleine gaatjes in je zuiger boren, maar ik ben voorstander van de spijl terugleggen
x2Daan schreef:Slecht afgesteld geweest.