@Bassekuh Mijn Shoei VFX-W was duurder

Maar inderdaad, die Airoh's zijn verdorie niet mis

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Maakt niet uit hoor.daindr schreef:ja ik heb een extrem ja ben net aangemeld weet nog niet precies hoe alles werkt sorry hoor
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Scherp hoor, maar kijk ook eens bij het aantal berichten per dag, ik was er namelijk al heel vroeg bij.royvi schreef:BoekiBoeki schreef:Waarschijnlijk heeft hij ook nog gewoon een sociaal leven buiten dit forum om, dat zou je van sommigen hier niet denken.Bassekuh schreef:Zie vaak late posts van jou
Pro tuner
Okee, in Winterberg heb je een plek wat exact op die op de foto lijkt.Reinder schreef:Was niet winterberg, was Lermoos, echt een kut plaatsje eigenlijk raad het niemand aanBoeki schreef:Winterberg?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Voor die paar euro helemaal die dingen op de post doen is me teveel werkroyvi schreef:Ja die filtertjes kosten ook wel iets, was jij nog van plan om die stickers hier te verkopen?