eerste reactie :Le derbi schreef:goedzo vallen op opstaan
gvd me brommer :O
daarna: wat heb ik eig allemaal

als je op de rechterkant bent gevalle heb je dan een higsider gehad ofzo...
eerste reactie :Le derbi schreef:goedzo vallen op opstaan

is zo, had ik ook.sendapower schreef:
eerste reactie :
gvd me brommer :O
daarna: wat heb ik eig allemaal
als je op de rechterkant bent gevalle heb je dan een higsider gehad ofzo...

alleen nooit bij een rotonde, 1 keer te hard een dijk opgereden en na landen op mn snuffert gegaan, andere keer met een kilometertje of 50-55 tegen een stuk gaas aan gereden waar dat de dag ervoor nog niet hing
 alleen nooit bij een rotonde, 1 keer te hard een dijk opgereden en na landen op mn snuffert gegaan, andere keer met een kilometertje of 50-55 tegen een stuk gaas aan gereden waar dat de dag ervoor nog niet hing 

Haha is goed luc, volgende week loon enzo dus ik pb je welD-Evo schreef:Pow niet best mocht je meniscur beschadigd zijn, laten we hopen van niet natuurlijk.
Het stuur ligt klaar

Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
idd, maar hij start meteenJavenDrD schreef:mooi!!! maar je moet hem dus altijd aanlopen?

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
 , altijd met olie ingesmeerd, komt in aanbodtopic te staan
 , altijd met olie ingesmeerd, komt in aanbodtopic te staan  wegens overstap naar iets nieuws
  wegens overstap naar iets nieuws  , voor meer info PB
 , voor meer info PB 

nee valt best mee 2/3 cm ofzoKeijenborg schreef:is z'n Evo voorvork nou veel korter dan een X-treme/Drd voorvork?
net ding verder

alleen misschien wel stickers op die USD.. beetje zwart zo..
 alleen misschien wel stickers op die USD.. beetje zwart zo..