Hallo,
Ik heb een paar problemen met mijn Derbi, toen ik naar school wou. Het begon allemaal gewoon goed ongeveer 5 á 10 minuten rustig warm laten lopen. Daarna moest ik snel nog langs iemand om mijn tas te halen.
Ik reed daarna weer rustig weg, maar toen ik eenmaal de bocht omwas viel hij in éen keer weg. Hij viel niet uit of iets in die richting maar had geen kracht meer. Toen richting huis gelopen en maar met de trein naar school gegaan.
Eenmaal thuis aangekomen probeerden ik hem maar eens te gaan afstellen,omdat ik in eerste dacht dat hij slecht was afgesteld ( dat was die altijd al). Alleen dat had geen baat meer. En toen viel me op dat mijn toerenteller het niet meer goed deed hij wou wel af en toe en tikje naar boven gaan, alleen donderen me brommer uit, omdat hij een paar keer niet goed vonkte leek het wel.
Er is een maandje geleden een Dmp toeren begrenzer in gebeunt door een stel mongolen van de MotoStore in Barendrecht, wat vuile bedriegers zijn vooral die stink monteur, maar dat doet er nu even niet toe. Maar misschien heeft die begrenzer m'n schakelbrommert hard van achter genomen, omdat hij nadat hij was geïnstalleerd al een beetje raar deed.
Mijn vraag is nu wat is er aan de hand met mijn Derbi, het is een Derbi GPR Nude uit 2004.
Groet Vincent
Problemen met Derbi GPR, valt uit z'n toeren.
-
- Banden plakker
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: 1x derbi senda extreme
2x honda mt
2x puch
en een fiets
Re: Problemen met Derbi GPR, valt uit z'n toeren.
ik zou eerst je bougi er eens uitdraaien en kijken of die nog goed vonkt en kijken of die koffie bruin is
miss zowieso even voor de zekerheid een andere bougi proberen, als dit niet helpt carb schoonmaken membraan checken benzine slang .. enz.. maar heb je niet een of andere garantie daar gekregen ?
succes d'rmet
miss zowieso even voor de zekerheid een andere bougi proberen, als dit niet helpt carb schoonmaken membraan checken benzine slang .. enz.. maar heb je niet een of andere garantie daar gekregen ?
succes d'rmet
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 racing
Re: Problemen met Derbi GPR, valt uit z'n toeren.
Werkt die begrenzer wel goed dan?