Ik heb weer een kleine bestelling gedaan en een HPI gekocht
Ik heb een nieuw achterlicht gekocht (die er nu al weer af is i.v.m. hpi) een nieuwe rode ketting rode benz slang en bandenmarker.
hier nog een paar foto's van mijn brommer nu moet hem weer eens gaan schoon maken
Sander schreef:Wat is je setup eigenlijk nu? Vind je je stuur zo fijn staan? Staat beetje op marrokanen stand . En waar is je barpad heen?
Ja dat stuur lijkt zo maar staat niet zo raar haha heb ik zelf ook een hekel aan maar dat pad heb ik eraf ik twijfel daar een beetje over of dat wel mooi staat mijn setup is nu:
Vrijdag de 13e en wat gebeurt er ik ga een rondje rijden en men uitlaat pleurt eraf en dan rijd je er overheen
hier is het resultaat
Wat er verder op de planning staat uhm auto rijbewijs halen uitlaat ergens proberen te ontdeuken ?
misschien nog polini 5 plaat bestellen blok opnieuw spuiten en gelijk alle gaten opnieuw tappen.
Laatst gewijzigd door blackracingderbi op do 19 apr 2012, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
DERBI tekoop wegens halen van men auto rijbewijs. 1100 euro wil ik ervoor ik vind dit een redelijke prijs omdat hij niet standaard is maar ik heb er super veel geld ingestoken. Ook heb ik pas nog een drd evo voorvork+remklauw en remschijf erop gezet.
Vrijdag de 13e en wat gebeurt er ik ga een rondje rijden en men uitlaat pleurt eraf en dan rijd je er overheen
hier is het resultaat
Wat er verder op de planning staat uhm auto rijbewijs halen uitlaat ergens proberen te ontdeuken ?
misschien nog polini 5 plaat bestellen blok opnieuw spuiten en gelijk alle gaten opnieuw tappen.
hmmm dit komt me bekend voor en heel toevallig had ik dat ook met men scr
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper ?
hier is het resultaat
hmmm dit komt me bekend voor en heel toevallig had ik dat ook met men scr
Ik heb het nu al 2 keer gehad
gelukkig 2de keer in het gras meteen beland voca demper amper beschadigd gelukkig.
mja is altijd kut als het gebeurd.. ben er nog nooit over heen gereden trouwens