heel duidelijk, handig, simpel, niet te lang

TOP!! hier heeft iedereen wat aan

ik heb een aprilia rx met cross/noppen - banden dus ik zal daar wel onder vallen ?efdeve schreef:netjes gemaakt:D
alleen jammer dat ik dan weer moet zien dat het 210 of meer gaat kosten
heb ook een keer gehoord dat dikke noppenbanden geen grip hebben op de roller weten jullie daar iets meer van? ervaringen ofzo
wat jammer ehAlexSenda schreef:Quads kunnen niet op de rollerbank ;d
Balenderbiracing schreef:fout alex, dat kunnen ze wel![]()
ze hebben een losse rol die ze er bij kunnen zetten zodat ze bromquads kunnen testen
dat is nou jammer, (niet als geintje dit keerderbiracing schreef:fout alex, dat kunnen ze wel![]()
ze hebben een losse rol die ze er bij kunnen zetten zodat ze bromquads kunnen testen
ja preciesderbiracing schreef:6u werken staat niet echt gelijk aan 210+ euroen strafblad en alles...
dus laat mij maar ff lekker vakkenvullen
*gaap* dat doen ze tegenwoordig echt niet zo snel meer hoorefdeve schreef:ja miss rollerbank veilig maar ze nemen hem zo mee voor technische controle
ze zijn gewoon te lui om hem in te nemen en er zelf een mannetje op te zetten. Laten al het werk aan ons over.derbiracing schreef:ik moet dat doen omdat ik 23 te hard ging op de rollerbank![]()
technische controle doen ze idd niet snel meer, ik moest hem ook zelf terug voeren