Jah maar het moet wel mooi model zijn, snap je?? moet niet zo lelijk groot ding zijnD-Evo schreef:Gewoon een spotje kopen en even opschuren en spuiten in het zwart

Jah maar het moet wel mooi model zijn, snap je?? moet niet zo lelijk groot ding zijnD-Evo schreef:Gewoon een spotje kopen en even opschuren en spuiten in het zwart

Maar ik vind het voor mijn brommer geen mooi idee, had jij nog met thom gevraagd??D-Evo schreef:Je had toch een klein spotje gevonden maar dan zilver?

Ik hoop hem aankomend weekend op te halen en dan even kijken of hij nog even opgeknapt moet worden
 Ik hoop hem aankomend weekend op te halen en dan even kijken of hij nog even opgeknapt moet worden  

Ow nee dat ga ik zekers niet doenDick schreef:Das het goede werk, maar oh wee als je hem begrenst gaat rijden
 Misschien moet hij nog wel even gehoont worden, maar als ik laat honen is het dan verstandig ook direct nieuwe zuigerveren erop te zetten??
 Misschien moet hij nog wel even gehoont worden, maar als ik laat honen is het dan verstandig ook direct nieuwe zuigerveren erop te zetten??Jah maar zo weinig als eraf gehoont worden dan hoeft gelijk zuiger toch niet vervangen te worden of wel??Dick schreef:Ja eigelijk heb je dan een overmaat zuiger nodig hea..
Maar bekijk het eerst maar eens joh, zijn wel kwaliteitscilinders..
Is het die van Javen?
 Hoop ik dus niet anders word het wel heel duur grapje
 Hoop ik dus niet anders word het wel heel duur grapje   Maar dit moet mijn setup worden:
 Maar dit moet mijn setup worden:Maar ik heb die MHR zuigercentjes nietBoeki schreef:Ik krijg altijd zo'n naar gevoel in m'n buik als ik dat "Replica" erachter zie staan.
Als je hem laat honen en een overmaat zuiger er in doet, doe dan meteen een MHR zuigertje!
 En nee hoor dick hij is niet van Javen, die verkoopt hem niet voor de 60 euro waarvoor ik hem kan krijgen
 En nee hoor dick hij is niet van Javen, die verkoopt hem niet voor de 60 euro waarvoor ik hem kan krijgen  

royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
oriAdwin schreef:Goed nieuws!
Met welke koppelings platen rij je dan?

dient voor zware setups zodat ze niet gaat slippenAdwin schreef:Oke, wat veranderd er precies als je bijvoorbeeld Polini koppelingsplaten doet of Stage 6?
Okido!RaceVoenk schreef:dient voor zware setups zodat ze niet gaat slippenAdwin schreef:Oke, wat veranderd er precies als je bijvoorbeeld Polini koppelingsplaten doet of Stage 6?

Adwin schreef:Okido!RaceVoenk schreef:dient voor zware setups zodat ze niet gaat slippenAdwin schreef:Oke, wat veranderd er precies als je bijvoorbeeld Polini koppelingsplaten doet of Stage 6?
Doe eens voorbeeld van zo'n setup?
 kan je toch zelf bedenken
 kan je toch zelf bedenken