nu heb ik 13-53
14-53 lijkt me wel wat maar ik wil ook nog echt snel optrekken

Miss staat je koppeling iets te strak gespannen waardoor deze blijft slippen miss iets losser zetten kijken of ie het dan nog steeds doetjulianspaans schreef:met mijn mhr replica en scr corse bovenlangs ( chroom) rijd ik nu 93 met max toeren... hij trekt wel lekker op. maar ook al bij de 70/80km/u maakt hij al veel toeren. ik wil heel snel en lekker optrekken zonder overtoeren. wat is hier de best verhouding hier voor?
nu heb ik 13-53
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
hij staat niet te strak er is gewoon nog speling op de koppelingkoentjuhh1234 schreef:Miss staat je koppeling iets te strak gespannen waardoor deze blijft slippen miss iets losser zetten kijken of ie het dan nog steeds doetjulianspaans schreef:met mijn mhr replica en scr corse bovenlangs ( chroom) rijd ik nu 93 met max toeren... hij trekt wel lekker op. maar ook al bij de 70/80km/u maakt hij al veel toeren. ik wil heel snel en lekker optrekken zonder overtoeren. wat is hier de best verhouding hier voor?
nu heb ik 13-53
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
ja, als die past, is toch vanzelfsprekendpaultjederbi schreef:Bedankt!en dan gewoon luchtslang daaroverheen doen?
wel leuk dat je zelf het probleem al weet. kijk dan nu effe bij je waterpomp of de tandjes nog goed zijn en zo en of er beweging in zit. kwestie van logisch nadenken als je het mij vraagtHardcore schreef:Heeft iemand enig idee hoe mijn temperatuur makkelijk boven de 90 graden komt bij vol gas en bij rustig rijden rond de 80+ blijft?
Mijn KVS leidingen zijn goed untlucht, en ik smeer met tts olie. Daar kan het dus niet aan liggen. Wat mij we opviel is dat er kvd onder de dop uitliep en dat het water in het tankje niet meer dan 25 graden wasHet lijkt me dan dat die niet goed doorpompt ofzo
Dus heeft iemand enige idee AUB
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
voorlopi geen geld voor en nog niks van problemen dus zou niet weten waarom was van plan hem te reviceren op 20Knielstheto schreef:weet niet of bij 13k het verstandig is om em te laten reviceren ..
althans pakkingen laten doen met de reviceren !nielstheto schreef:verse olie lijkt mij een goeie bougie zou kunnen zou niet weten waarom als hij het gewoon goed doet
misschien de pakkingen ?