Ik zou de voertuigbeheersingslessen dan al voor mijn 18e doen op afgesloten terrein.
Je moet je rijbewijs voor 19 januari in je bezit hebben, ik zit dus puur met het weer.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ik zou de gok wagen.. want dat nieuwe systeem is echt nazi.royvi schreef:Ja, weet ik heb ik ook al over na zitten denken.
Maar als ik het wel doe en het is slecht weer of ik haal een examen niet om wat voor een reden dan ook dan heb ik een dikke €1100 neergelegd voor een opgevoerde brommerrijbewijs.
Ik word dus trouwens op 21 december 18, dus iets minder dan een maand. En dan heb je de feestdagen nog.
Ja maar dan wacht ik tot ik gelijk zware klasse kan, ik vind dit veel geld voor een opgevoerd brommertje.Dick schreef:Ja oke maar dat zul je toch ooit moeten wil je motor rijden...
Dartiax schreef:[quote="Dartiax"*
De Yasuni R2 eronder doen en 75 laten lopen (omdat ie o.a gewoon vet is)
std uitlaat houden en 75 laten lopen
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen