Dat is echt onzinrickmanders schreef: hardstyle area is idd bagger maar de muziek is ook bagger dus dat compenseert wel een beetje (jumpstyle is hetzelfde)
 maar smaken verschillen he
  maar smaken verschillen heDat is echt onzinrickmanders schreef: hardstyle area is idd bagger maar de muziek is ook bagger dus dat compenseert wel een beetje (jumpstyle is hetzelfde)
 maar smaken verschillen he
  maar smaken verschillen hegeen onzin, smaken verschillen iddGuido. schreef:Dat is echt onzinrickmanders schreef: hardstyle area is idd bagger maar de muziek is ook bagger dus dat compenseert wel een beetje (jumpstyle is hetzelfde)maar smaken verschillen he

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen

leutig bedacht
 leutig bedacht 

the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Jazeker. En lekker op fiets-afstand. Kan niet beterWesley95 schreef:nog mensen naar intents geweest?
ik wel
was egt superfeestje!

volgend jaar weer

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen

jammer dat ik nooit naar zulke feesten/party's kan gaan
 jammer dat ik nooit naar zulke feesten/party's kan gaan  

wrm nietCooltruck schreef:ik nietjammer dat ik nooit naar zulke feesten/party's kan gaan

the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
 ) maar komt er op neer dat ik niet in omgevingen kan zijn waar veel gerookt wordt, en lijkt me dat bij zulke party's (vooral binnen) erg veel gerookt wordt en mensen ruiken naar sigaretten rook: stel ik rook/kom vaak in rokerige ruimtes --> verkort mn leven, en een cf patient wordt gemiddeld maar 40 jaar oud
) maar komt er op neer dat ik niet in omgevingen kan zijn waar veel gerookt wordt, en lijkt me dat bij zulke party's (vooral binnen) erg veel gerookt wordt en mensen ruiken naar sigaretten rook: stel ik rook/kom vaak in rokerige ruimtes --> verkort mn leven, en een cf patient wordt gemiddeld maar 40 jaar oud   meeste van de rokers zullen dit niet snappen/begrijpen en weten wss ook niet dat ze met hun "acties" eigenlijk mensen erg veel "kwaad" kunnen doen...
 meeste van de rokers zullen dit niet snappen/begrijpen en weten wss ook niet dat ze met hun "acties" eigenlijk mensen erg veel "kwaad" kunnen doen...