Sander schreef:prachtig die stevo:
Hooo is, die vent is loco
![]()

Sander schreef:prachtig die stevo:
Hooo is, die vent is loco
![]()
DRD 85 J-Man schreef:Vandaag per ongeluk kleine wheelie gedaan, liet de koppeling schieten met iets van 6k toeren voorwiel kwam lekker omhoog.
Ook schijn ik stoppie's te kunnen doen als ik plots moet remmen.
Ik zou het wel willen leren maar ben bang om te vallen met de brommer
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
heb wel planneDRD 85 J-Man schreef:echte baas doet wheelie's zonder polsen![]()
Goed hoor, wat wou je nog veranderen?
Dat heb ik ook, ik had op mijn Derbi daardoor ook mijn Achterlicht gemold.Reinder schreef:Stoppie vind ik enger dan wheelie, bij wheelie kan je altijd nog je achterrem gebruiken, als je bij stoppie over the point of no return bent ben je echt gewoon kneiters hard de lul![]()
Laatst overigens mn achterlicht gemold met stoppie, deed iets te fanatiek en kwam redelijk hoog, knalde vervolgens vol weer neer, wss door die klap is mn achterlicht afgebroken (china quality made)
haha ja lijkt me ook super vet om te kunnen. Staat ook wel zo'n filmpje van hier ergens. En die draait dan op het eind ook nog 180 gradenroyvi schreef:Dat heb ik ook, ik had op mijn Derbi daardoor ook mijn Achterlicht gemold.Reinder schreef:Stoppie vind ik enger dan wheelie, bij wheelie kan je altijd nog je achterrem gebruiken, als je bij stoppie over the point of no return bent ben je echt gewoon kneiters hard de lul![]()
Laatst overigens mn achterlicht gemold met stoppie, deed iets te fanatiek en kwam redelijk hoog, knalde vervolgens vol weer neer, wss door die klap is mn achterlicht afgebroken (china quality made)![]()
De landing was niet helemaal soepeltjes, ik ben dan in de lucht en hij komt terug en "KLAP" achterwiel op de grond.![]()
Met mooi weer ga ik maar eens op mijn HM oefenen, rijdende stoppie kunnen lijkt mij vet.
burnen is super makkelijk. Gewoon helemaal voorop gaan zitten bijna op je tank. Voorrem helemaal inknijpen en veel gas en koppeling los. Dat heb je zo te pakken, is echt makkelijk.DRD 85 J-Man schreef:als je echt die hard wilt oefenen met je brommer kan je al je kappen eraf halen en kwetsbare delen, vervolgens voet steuntjes uitklappen en gaan.
burnen kan ik net niet, hij zakt dan terug in de toeren en slaat dan af, wheelie vind ik "veiliger" als stoppie maar je kan alles leren