haha ik ben ook geen nerd.. ik maak alleen mijn examens goed!JvS schreef:lennard ga weg, niemand wilt hier een nerd in t topic

haha ik ben ook geen nerd.. ik maak alleen mijn examens goed!JvS schreef:lennard ga weg, niemand wilt hier een nerd in t topic
Heb nog even geduld en de antwoorden staan op internet, kan je wel vertellen dat dat 2e niet goed isjony schreef:Eco ging matig..alleen hier was ik wel beniewd naar:
Polen gaat over naar de euro wat kost dit voor de eu en wat kost dit voor polen?
Polen had ik: ze moeten alle munten en biljetten omwisselen
Eu had ik ja ze moeten een nieuwe vlag maken om bij de eu te doen van polenwist het echt niet
ik vorige week was een eitje, echt makkelijker kan nietkoen-drd schreef:wiskunde gehad, kon ik met 2 vingers in me neus![]()
nog iemand wis exame kader of theoretisch gehad?
waar heb je die???;)lennard357 schreef:m&o samenvatting van 34 bladzijden is dat nog wel een samenvatting dan
koen-drd schreef:Ik vond het simpel
Endan natuur/scheikunde donderdag
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
JavenDrD schreef:morgen scheikunde...
Guido. schreef:JavenDrD schreef:morgen scheikunde...
falen als een gekDartiax schreef:koen-drd schreef:Ik vond het simpel
Endan natuur/scheikunde donderdag
daar ga ik in falen hoor
Bedankt voor het verpesten van het goede gevoel wat ik over mijn proefexamen van net had en waar géén polymeren inzaten.Guido. schreef:Als er mogen bij scheikunde polymeren etc. komen ben ik de loooeel
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Lol, ja laat het hier even weten hoe dat in elkaar zit, ik heb het namelijk ook helemaal niet bekeken.JavenDrD schreef:polymeren??
Ik moet mijn samenvatting nog maar een keer doorlezen
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!