J03P schreef:sup gozerts,
Ik dacht ik kom hier ook maar even kijken.
Te lang niet gekeken, te lang niet gespammed, te lang geen gebruik meer gemaakt van de ( )
Hoe is het hier?
J03P schreef: te lang geen gebruik meer gemaakt van de ( )
Hoe is het hier?
best vol te houwe
dikke prima dan
Jasperrr91 schreef:
J03P schreef:sup gozerts,
Ik dacht ik kom hier ook maar even kijken.
Te lang niet gekeken, te lang niet gespammed, te lang geen gebruik meer gemaakt van de ( )
Hoe is het hier?
Zat net foto's te kijken van m'n brommertje en bedacht me dat ik d'r toch wel mis
Toen bedacht ik me hoe beun dat ding was toen ik hem kocht, daarom moest ik denken aan beunhazen, wat me weer bij Scooterfreaks bracht, dat leidde tot gedachten over schakelrijders, waarna ik weer terug kwam op beunhazen en gekke mensen. En zo dacht ik aan jullie
ja die heb ik erbij inderdaad. Naast die rij ik meestal in een Opel Ampera, scheelt me veel geld aangezien die Golf op z'n gunstigst 1:12 doet.
Link naar jouw Golfje ?
is bij een dealer, de pa van een vriend van mij heeft een autobedrijf.
Dus heb geen linkje
Is een simpele 1.6 16 klepper. Donkerblauw. 2 deurs, met panorama dakkie .
Komen mooie velgjes onder en ietsje lager. Dan langzaam wat dingetjes om hem net wat strakker te maken. Xenon en ruiten iets verdonkeren etc. etc.
1:12 is wel echt veel, is het een gti ?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Ja komt bij mij ook wel een leuk setje in.
Zit alleen te twijfelen tussen Crunch en Excalibur.
Wat heb jij erin liggen?
Ik wil namelijk een leuk geluidje maar hoeft niet een stamphok te worden.
bij mij zitten 2x 170watt pioneer speakers in. Daar ga ik nog een sub inbouwen met ingebouwde versterker.
Ik zou gaan voor iets zoals Crunch of soundstream 12" om het superstampen nog wat te voorkomen
Tja, bij excalibur krijg ik 2 boxjes erbij voor achterin, dan heb ik achterin ook nog wat van hoge tonen.. Achja eerst het rbw, moet 18 juni op.. dusja.
behalve het verbruik ben ik er best blij mee! De vorige eigenaren hebben er goed voor gezorgd, ding is nog in prima staat. Ik laat hem verder origineel tot ik hem verkoop voor wat snellers
Praktijkexamen vond ik goed te doen, was alleen zenuwachtig bij het CBR. Eenmaal in de auto had ik nergens last van!
Gewoon gaan rijden zoals je normaal ook doet dan slaag je wel.