royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
haha is 't hem dat.Sander schreef:rikkert is aant ijlen maar ik vind et wel leuk
Dankje, Moet je maar eens intikken, MV agusta tamburini.Dick schreef:hij vond het orginele mooier, maar dit lijkt hem beter (fijner),...
ik vind deze mooi man, zag net een foto langskomen van een Agusta zwart met rood en dan goude velgen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
omdat de kvs pomp uit elkaar ligt.Rikkert schreef:Waarom kan je geen filmpje maken dan
Ik zou het niet weten. Doe een random gok zou ik zeggen. (hint: 2 posts boven die van jezelf)sam-limited867 schreef:hoezo bij die foto"s binnen staat er een bak met denk olie eronder?
trouwens echt heel strak, vooral die pijpjes!