Wie weetRaceVoenk schreef:was een hint voor een soundcheck te maken

Wie weetRaceVoenk schreef:was een hint voor een soundcheck te maken
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Oke ga ik van de week ff een nieuwe halen bedankt.Rikkert schreef:Even ander bougietje proberen
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
ja hij rijd gewoon prima voor de rest. hij viel vandaag alleen wel uit als ie tijdje stil stond miss omdat ie beetje koud was maar heb vandaag geen rondje gereden maar gister tijden het rijden was er niks aan de hand en toen had ik ook al die start problemenSander schreef:Rijdt hij goed als hij eenmaal kan rijden of stottert hij veel?
haha thnx de spiegel shined als een beest.D-Evo schreef:Dikke spiegel ja,![]()
Ziet er weer strak uit peter.
1700 zou ik er nog voor geven.
wel even een bandje achter vervangen.
Als je het filmpje bekijkt zie je dat de rechter demper iets meer naar beneden staat.marvin65 schreef:ligt aan mij of komt het omdat de foto van de zijkant is gemaakt, want op die laatste foto lijkt net of
die rechtse demper lager hangt.
verder ziet er goed uit
klopt de demper hangt ook ietsjes naar onder moet hem ff wat beter monteren maar met dit weer niet zo'n zin om er aan te sleutelenD-Evo schreef:Als je het filmpje bekijkt zie je dat de rechter demper iets meer naar beneden staat.marvin65 schreef:ligt aan mij of komt het omdat de foto van de zijkant is gemaakt, want op die laatste foto lijkt net of
die rechtse demper lager hangt.
verder ziet er goed uit
Dus geen scheef genomen fotos
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
bij de uitlaat port zit ie helemaal goed alleen het y stuk is over de bocht geschoven en daar zit echt een 0,5mm speling tussen dusJordiDerbi schreef:ik zou als ik jou was je uitlaat wat beter aan je uitlaatpoort knopen
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen