Wp stickertjes op de voorvorkprotectors vind ik stoer

over wat?royvi schreef:Waar maken veel Nederlanders ook altijd weer grapjes over....
boeit mij niet wat jullie denken van mijn brommer , ik moet er mee rijden jullie niet, en heb al aardige biedingen gehad dus , hier in belgië ligt de brommermarkt net wat anders als hij bij jullie maar rond de 1700 zou verkopenkoentjuhh1234 schreef:Belgen daan..
inderdaad stond toen ook nog te arm en trok niet door, en als ik over de vluchtheuvel reed reed ik op men teller 115 dus reed ik toch de zeker 100 echte km / uur , lijkt trager omdat hij met zen iphone meegaatJvS schreef:zag dat filmpje op je facebook, hij lijkt niet echt snel?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
sproeier 96 stottert in hoge toeren (vooral in zen 1) , in zen 2e doet hij het perfectSander schreef:wat krijg je met kleinere sproeiers?
Doe is 92 maar je ken ook met je gasnaald spelen dus 96 met clipje helemaal boven probeer dit maar eens!Daan22 schreef:sproeier 96 stottert in hoge toeren (vooral in zen 1) , in zen 2e doet hij het perfectSander schreef:wat krijg je met kleinere sproeiers?
sproeier 102 stottert in hoge toeren (vooral in zen 1 en ook in zen 2)