neem gewoon de uitlaat die jij het lekkerste vind rijden

Het is maar wat je voorkeur heeft.derbiracing schreef:waarom altijd exclusief, imponeren en stoer?
neem gewoon de uitlaat die jij het lekkerste vind rijden
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
ik wil ook graag een scr corse en dan las ik er een prop in zodat hij 75/80 loopt alleen ik weet niet of je in een sm ook een prop kan lassenBoeki schreef:Waarom noemt niemand de Scr Corse?
Is naar mijn idee ook een top uitlaat voor ori 50cc, zowel boven als onderlangs.
ja in corse sm ga da ookrickmanders schreef:ik wil ook graag een scr corse en dan las ik er een prop in zodat hij 75/80 loopt alleen ik weet niet of je in een sm ook een prop kan lassenBoeki schreef:Waarom noemt niemand de Scr Corse?
Is naar mijn idee ook een top uitlaat voor ori 50cc, zowel boven als onderlangs.in een hm wel dat weet ik al
ik heb nu de conti, steekt inderdaat veel uit maar heb mijn been nog nooit verbrand ook niet met een short aan ofzoDoekoe schreef:vreemd vind ik dat!
Iedereen heeft een conti maar brand z'n benen dr aan!![]()
dan koop je toch geen conti, ik zou het ook doen maar nu hoor ik steeds meer msnen
van die steekt een heel eind uit, nou dan maar een mk thrower denk ik
met uitstekende uitlaten is het gewoon ffies wennen aan die vorm, je went ervan zelf aan:)benote07 schreef:ik heb nu de conti, steekt inderdaat veel uit maar heb mijn been nog nooit verbrand ook niet met een short aan ofzoDoekoe schreef:vreemd vind ik dat!
Iedereen heeft een conti maar brand z'n benen dr aan!![]()
dan koop je toch geen conti, ik zou het ook doen maar nu hoor ik steeds meer msnen
van die steekt een heel eind uit, nou dan maar een mk thrower denk ik
ik heb mss tot nu toe gewoon geluk