Dat ding is nu groen gemarkeerd.

Als hij wat warm is, tijdens het rijden of erna, komt daar wat rook/condens ofzo uit?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Waar moet die op de carburateur dan?Dennis H schreef:carberateur verwarming ??
Het is je carburateur verwarming. De aansluiting zit aan de linkerkant van je carburateur. Het lijkt een beetje op waar je benzineslang aanmoet, maar dit is de andere kant.DaanS schreef:Waar moet die op de carburateur dan?Dennis H schreef:carberateur verwarming ??
Ik weet wel dat bij mijn oude Derbi uit 2003 de carb verwarming elektrisch was.
Dus ik denk dat dat bij deze ook is?
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
gpr velgen zijn toch groter kwa inch dacht ikpassen gpr velgen op een senda?
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Ik heb daar 2 aansluitingen zitten, die zijn met elkaar verbonden door een zwart slangetje.Robinwkp schreef:Het is je carburateur verwarming. De aansluiting zit aan de linkerkant van je carburateur. Het lijkt een beetje op waar je benzineslang aanmoet, maar dit is de andere kant.DaanS schreef:Waar moet die op de carburateur dan?Dennis H schreef:carberateur verwarming ??
Ik weet wel dat bij mijn oude Derbi uit 2003 de carb verwarming elektrisch was.
Dus ik denk dat dat bij deze ook is?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Oh dan moet ik nog wat meters slangen halen.Dennis H schreef:1 van de 2 moet je verbinden van de kop naar de carb
de andere van de carb naar je rad slangen(zit ergens een t-splitsing als het goed is)
rocherbmx schreef:hee allemaal,
ik heb net een achterlicht met RAW aangesloten maar als ik mijn rechter knipperlicht aanzet dan gaan er 2 lampjes knipperen en als mijn knipperlicht links aanzet dan gaat maar een lampje knipperen, weet iemand wat hier fout is gegaan en hoe ik dit probleem moet oplossen?
Het is druk hier, kan iemand mij misschien toch even helpen?jony schreef:Ik ben van plan om de kappen van mijn scooter te spuiten, alleen hoe ging dit ook al weer in zijn werk (er zit een beetje schade op de kappen) maar je moest eerst schuren dan plamuren en dan spuiten? Zou iemand mij dit even kunnen uitleggen en met welke korrel moet ik schuren. Alvast bedankt!
Hopelijk heb je er wat aan?How To Spuiten van Eigen kappen
(Spuitbus)
Wat Heb je Nodig:
1: De nodige kappen die je wil schuren,
2: Schuurpapier, (korrel 180/240)
3: Ontvetter
4: Primer(spuit plamuur), en gewenste lak, Tip: Merk Spuitbussen Motip
5: Blanke lak (Mocht het nodig zijn) HOEFT NIET maar het resultaat is wel mooier.
We Beginnen met het Schuren van de kappen,
Met 180 Begin je te schuren todat het allemaal mooi Dof is,
Daarna ga je alles Goed ontvetten,
Als dat gebeurt is pak je je primer of spuit plamuur (met spuitplamuur word het net ff een stukje mooier)
Als dat mooi droog is, zodat je het kan Schuren schuur je het licht op (met korrel 240) daarna weer ontvetten, en dan de Kleur aan brengen, kijk Goed of alles wel mooi egaal de zelfde kleur is en goed inelkaar over Floeit, todat je het gewenste resultaat hebt berijkt, en mocht het niet zo erg glanzen, gebruik je de blanke lak, maar dan moet de kleur lak wel GOED droog zijn, duss paar dage wachten en dan de blanke Lak Erover heen,
Als het goed is heb je dan weer een paar mooie nieuw gekleurde kappen
Mede mogleijk Gemaakt Door SH peter bajai