heeft er iemand ervaring met een 70cc airsal alu sport?
en zou het gaan op deze set-up:
-scr corse handmade 50/70
-17,5 dell
-originele ontsteking
-originele krukas
-twv 13-53
bedankt.
70cc airsal
- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
70cc airsal
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Limited 08 --- Derbi Senda SM X-treme 09 --- Aerox 07
Re: 70cc airsal
Loopt zeker mooi!
Heb zelf ook deze setup er onder, alleen met 21mm malossi en SCR Chrome. Dus met SCR HM zal die nog iets mooier lopen! Zul je zeker geen spijt van krijgen.
En zal een tandwiel 14 voor kopen, anders rijdt het op lange stukken niet zo lekker door de overtoeren.
Heb zelf ook deze setup er onder, alleen met 21mm malossi en SCR Chrome. Dus met SCR HM zal die nog iets mooier lopen! Zul je zeker geen spijt van krijgen.
En zal een tandwiel 14 voor kopen, anders rijdt het op lange stukken niet zo lekker door de overtoeren.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Limited 08 --- Derbi Senda SM X-treme 09 --- Aerox 07
En hoeveel km heb je al er op staan? Rond de 15/20 k km zal ik je krukas wel vervangen door een Doppler Endurance bijv. (heb ik zelf ook)
Want als je 70ccer op gooit heeft ie wel meer te verduren, straks loopt ie wel kapot...
Gr vinkie
Want als je 70ccer op gooit heeft ie wel meer te verduren, straks loopt ie wel kapot...
Gr vinkie
- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
denk dat ik er zo'n 10000 heb... km teller werkt niet meerVinkie schreef:En hoeveel km heb je al er op staan? Rond de 15/20 k km zal ik je krukas wel vervangen door een Doppler Endurance bijv. (heb ik zelf ook)
Gr vinkie

en bedankt voor de reacties

JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop