En al mijn snelle spul inleveren?

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
snor gewoon helemaal afschaffen. gvd klote dingen dat het zijn. Ben al zo vaak ingehaald door een snor terwijl ik op een brom reed. Ook is het gewoon facking irritant als fietser zoals je zegt; en het is zwaar onveilig, hoewel dat je eigen pakkie jan is natuurlijk.Remylimited schreef:Ruben schreef:Gewoon met z'n alle ktm gaan rijden.![]()
![]()
![]()
sorry dat ik het zeg.
maar de meeste hier rijden met een snel uitlaatje.
en als je dan gepakt wordt ben je je kenteken sowieso al kwijt.
naar meer weet ik er touwens ook niet vanaf.
maar we hebben het te danken aan 'die jonge gasten die fietsers met 70-80 voorbij knallen'.
ik heb alleen maar snelle brommers/scooters maar mij zou je nooit een fietser zien inhalen met 70-80.
ik weet het trouwens nog wel van vroeger fietste je chill op het fietspat en ineens uit het niets een brommer die je voorbij komt.
maar ja het klopt ze bedenken de stomste dingen tegenwoordig.
ze moet 3 klasse's maken
snor max 35.(zonder helm)
sommige scooters gewoon max 45-55.(met helm)
en schakel brommers en sommige scooters max 75(met helm)
of je heb een slome brombuschpresident schreef:
snor gewoon helemaal afschaffen. gvd klote dingen dat het zijn. Ben al zo vaak ingehaald door een snor terwijl ik op een brom reed. Ook is het gewoon facking irritant als fietser zoals je zegt; en het is zwaar onveilig, hoewel dat je eigen pakkie jan is natuurlijk.
Precies, dat kan wel. Maar zonder gekheid, hoeveel snorscooters lopen er nou origineel in dit land? Die dingen worden gewoon door dealers opgevoerd bij aankoop. Maar oke, dan worden ze opgevoerd, alla, maar dan gaan die mensen gewoon als gekken rijden. Mij hoor je niet klagen als een snor 90 loopt, zolang ze maar fatsoenlijk weggedrag tonen...Remylimited schreef:of je heb een slome brombuschpresident schreef:
snor gewoon helemaal afschaffen. gvd klote dingen dat het zijn. Ben al zo vaak ingehaald door een snor terwijl ik op een brom reed. Ook is het gewoon facking irritant als fietser zoals je zegt; en het is zwaar onveilig, hoewel dat je eigen pakkie jan is natuurlijk.![]()
snor moeten er echt wel houden.
anders zoek ik het ook niet meer het brommer/scooter rijden.
ik werk zelf in een zaak en zeker 70 procent aan tweewielers is snor.
en wij verkopen zeker 85 procent snor ipv brom.
als ze snor afschaffen neemt niemand een brommer of scooter meer.
die snor van mij loop ook wel 75 maar ik rij geen fietsers met 75 voorbij.
+ je heb nu eclectische fietsen en die rijden ook zonder moeite 30 35 dat vind ik al helemaal niet kunnen.
als een snor brommertje 35 loop vind ik het minder erg als een fiets.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
DerbiMeisje schreef:Nu je t zegt. Zo klink je wel ja.blackidentity schreef:Zie ik eruit alsof ik van de rooie ster ben of zo?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Die electrische fietsen lopen de meesten 27,5 km/u. Ik heb verschillende geprobeerd van mijn oma. Maar ze gaan inderdaad te hard voor die bejaarden. Snorbrommers moeten inderdaad blijven, alleen die snelle zijn wel gevaarlijk soms. Op mijn brommerrijles werd ik rechts ingehaald door zo'n snor terwijl ik 45 à 50 km/u reed, dat ding ging mij met goed veel snelheidsverschil voorbij. En dat is gewoon levensgevaarlijk, dat volk let ook voor geen meter op.Remylimited schreef:of je heb een slome brombuschpresident schreef:
snor gewoon helemaal afschaffen. gvd klote dingen dat het zijn. Ben al zo vaak ingehaald door een snor terwijl ik op een brom reed. Ook is het gewoon facking irritant als fietser zoals je zegt; en het is zwaar onveilig, hoewel dat je eigen pakkie jan is natuurlijk.![]()
+ je heb nu eclectische fietsen en die rijden ook zonder moeite 30 35 dat vind ik al helemaal niet kunnen.
me pa had keer elektrische snorfiets tel een van de fietsen zaak,royvi schreef:Die electrische fietsen lopen de meesten 27,5 km/u. Ik heb verschillende geprobeerd van mijn oma. Maar ze gaan inderdaad te hard voor die bejaarden. Snorbrommers moeten inderdaad blijven, alleen die snelle zijn wel gevaarlijk soms. Op mijn brommerrijles werd ik rechts ingehaald door zo'n snor terwijl ik 45 à 50 km/u reed, dat ding ging mij met goed veel snelheidsverschil voorbij. En dat is gewoon levensgevaarlijk, dat volk let ook voor geen meter op.Remylimited schreef:of je heb een slome brombuschpresident schreef:
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?