Ja dat weet ik maar ik wil een andere kleur dan blauw ik wil glans zwart en naar mijn weten kun je dat niet laten anodiserenyordii schreef:als je ze op nieuw laat anodizeren gaan ze mooier zijn en betere kwaliteit denk ik ook
Juist jij snapt hetroyvi schreef:Voor zwart is coaten mooier.
Voor felle kleuren anodiseren, coaten lijkt dan zo "nep" en "plasticachtig" op je velgen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Spuiten is een optie natuurlijk maar het probleem is dan dat je door steenslag enzo snel beschadigingen in je lak heb en dat hem je met coaten veel minder snel. Ik weet 2k lak is erg sterk maar denk dat coaten toch sterker is.Sander schreef:Uhm ik vind onze two tone wielen die zwart gecoat zijn er miet echt mooi uit zien. Ik vind glanszwart het mooiste als het gespoten is.
Ja ik ga ook gewoon voor coaten! Ik wil ook me spaken meegecoat hebben maar daar doen veel bedrijven moeilijk over :Sroyvi schreef:Het beste kun je even naar een bedrijf gaan, die heeft wel voorbeeldstukjes liggen, dan kan je zelf bepalen wat je wil.
Ik heb wel eens zwart gecoate velgen van iemand's crosser gezien en die waren erg mooi vond ik.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Die coater werkt echt super snel kan me spullen morgen al op komen halen ze zijn al klaar!(A)koentjuhh1234 schreef:zo vanochtend langs de coater geweest spullen daar achtergelaten en alles wordt mooi hoogglans zwart gecoat