super mooie derbi

Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen

Wordt veel gedaan in de cross, omdat je vaak nogal moeilijk komt aan zo'n o-ring die om de flens zit.
 Wordt veel gedaan in de cross, omdat je vaak nogal moeilijk komt aan zo'n o-ring die om de flens zit.sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.

the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Maar het werkt tochroyvi schreef:Ja, maar dat is zo'n bende. Siliconenkit trek je er zo weer af.

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
 Of zo en zo, crossmotor flensveren, zijn veel sterker dan brommerpijp veertjes. Man man man wat was een Doma pijp monteren toch een marteling op die RM250
  Of zo en zo, crossmotor flensveren, zijn veel sterker dan brommerpijp veertjes. Man man man wat was een Doma pijp monteren toch een marteling op die RM250  

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
 Je word gewoon gedwongen om dat met twee man te doen, eentje moet je brommer vasthouden en de ander moet met de verentrekker die veren loskrijgen. Ik heb er nu een truucje voor, gewoon ze eraf wippen want mijn uitlaat heeft gelukkig geen ogen maar stangetjes als het ware.
 Je word gewoon gedwongen om dat met twee man te doen, eentje moet je brommer vasthouden en de ander moet met de verentrekker die veren loskrijgen. Ik heb er nu een truucje voor, gewoon ze eraf wippen want mijn uitlaat heeft gelukkig geen ogen maar stangetjes als het ware.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?