Thanks! maar ik ben nog geen 20Pieke schreef:http://www.studentenchauffeurs.nl/

Thanks! maar ik ben nog geen 20Pieke schreef:http://www.studentenchauffeurs.nl/
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Zo veel geluk heb ik anders ook niet hoor.Dennis H schreef:altijd weer dezelfde's met geluk eh![]()
ik moet altijd minimaal 5 km lopen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
goedbezig stoermanDaanS schreef:Das inderdaad ook veel geluk...
Hier in dit dorp rijdt nooit echt politie... Dus meestal rij ik zonder helm met mn YZ250 door het dorp hahaha.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
JvS schreef:jij bent echt een loserDaanS schreef:Das inderdaad ook veel geluk...
Hier in dit dorp rijdt nooit echt politie... Dus meestal rij ik zonder helm met mn YZ250 door het dorp hahaha.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
dude das helemaal nie waar als jij je helm niet opdoet tript jullie pap m en hardDaanS schreef:Das inderdaad ook veel geluk...
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?