GPR Racing blok onder senda.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 2003
GPR Racing blok onder senda.
Beste Forumleden,
Een kameraad kon goedkoop een goed derbi gpr racing blok overkopen, en vroeg aan mij of die onder mijn Xtreme uit 2003 paste..
Dit weet ik zelf ook niet (heb zo'n vermoeden van niet) maar weet een van jullie dat?
Mvg,
Mark
Een kameraad kon goedkoop een goed derbi gpr racing blok overkopen, en vroeg aan mij of die onder mijn Xtreme uit 2003 paste..
Dit weet ik zelf ook niet (heb zo'n vermoeden van niet) maar weet een van jullie dat?
Mvg,
Mark
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Drd Evo LTD en een Aprila SX 50
Re: GPR Racing blok onder senda.
Dat past gewoon hoor maar dan zit er geen kickstart op !
Dus als je de elektrische start erbij krijgt is het fijn want anders moet je hem aanlopen
Dus als je de elektrische start erbij krijgt is het fijn want anders moet je hem aanlopen

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
en je moet andersom schakelen. 1 is dus naar boven en de rest is naar onder.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 2003
En qua electra dan? allemaal hetzelfde aan te sluiten? koelvloeistoftank? etc..
En uitlaat, als ik dan een nieuwe bestel, moet ik dan van een Xtreme bestellen of van een Racing?
Mvg, Mark
En uitlaat, als ik dan een nieuwe bestel, moet ik dan van een Xtreme bestellen of van een Racing?
Mvg, Mark
- Supermoto Rider #84
- Tuner
- Vervoersmiddel: Seat Ibiza - Yamaha wr 426f Supermoto
is het nieuw of oude model blok van die gpr.
je moet zowizo de hele troep van de onsteking erbij hebben, bobine, cdi enz.
het is idd. andersom schakelen en je heb geen kickstarter maar als je elektrische start spul erbij heb dan is het te doen hoor,
je zou evt. ook nog je koppelings deksel over kunnen zetten op dat gpr blok dan heb je wel kickstarter maar k weet nie of een gpr ook tandenring om zn koppelingskorf heeft, anders zou je die ook over kunnen zetten van je oude blok af.
cilinders zijn gewoon t zelfde dus kan gewoon een senda pijp eronder hangen
je moet zowizo de hele troep van de onsteking erbij hebben, bobine, cdi enz.
het is idd. andersom schakelen en je heb geen kickstarter maar als je elektrische start spul erbij heb dan is het te doen hoor,
je zou evt. ook nog je koppelings deksel over kunnen zetten op dat gpr blok dan heb je wel kickstarter maar k weet nie of een gpr ook tandenring om zn koppelingskorf heeft, anders zou je die ook over kunnen zetten van je oude blok af.
cilinders zijn gewoon t zelfde dus kan gewoon een senda pijp eronder hangen
-- Ex Supermoto Rider # 84 --
-- Yamaha wr 426f Supermoto --
-- Yamaha wr 426f Supermoto --
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD black edition R.I.P
derbi senda DRD limited 2007 (L) - Locatie: arnhem.
ik heb het zelf ook gedaan ,
een gpr racing onder myn black edition , het is niet klote maar je moet er nog aardig wat geld insteken wil je het helemaal goed hebben. want de carter van een senda zijn niet overal te krijge.en dan moet je de startmotor nog aansluiten ook klote werk.
maar opzich is het niet erg (voor my tenminste )maar je moet het niet erg vinden om te sleutelen.
gr
een gpr racing onder myn black edition , het is niet klote maar je moet er nog aardig wat geld insteken wil je het helemaal goed hebben. want de carter van een senda zijn niet overal te krijge.en dan moet je de startmotor nog aansluiten ook klote werk.
maar opzich is het niet erg (voor my tenminste )maar je moet het niet erg vinden om te sleutelen.
gr
door Royal Club » vr 10 jun 2011, 23:43
trek je niks aan van ruben, die praat maar wat.
jimbuter schreef:ik heb het zelf ook gedaan ,
gr
ik snap het probleem niet, koop een gpr blok, past altijd, en haal van de oude blok het kickstart mechanisme en de carterseksel en zet dat over, klaar en rijde
- drdwillem
- Tuner
- Vervoersmiddel: peugeot fox snor
precies, heb je net als de pro een kick en elektrische startderbi-yzf schreef:jimbuter schreef:ik heb het zelf ook gedaan ,
gr
ik snap het probleem niet, koop een gpr blok, past altijd, en haal van de oude blok het kickstart mechanisme en de carterseksel en zet dat over, klaar en rijde

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD black edition R.I.P
derbi senda DRD limited 2007 (L) - Locatie: arnhem.
haha , het oude type blok kickstarter mechanisme past ook echt op het NT ?
nee ., en om het by josdijkman kom je ook uit rond de 150 euro, dus beter koopt die gewoon een senda blok ?
nee ., en om het by josdijkman kom je ook uit rond de 150 euro, dus beter koopt die gewoon een senda blok ?
door Royal Club » vr 10 jun 2011, 23:43