Jup, ik heb zelfs een cameraman..royvi schreef:Vering "loopt niet in" hoor, moet gelijk goed zijn en al helemaal als hij afgesteld is op je gewicht.
En ben ik nou de enige die niemand zo gek krijgt om als privéfotograaf te functioneren?

Jup, ik heb zelfs een cameraman..royvi schreef:Vering "loopt niet in" hoor, moet gelijk goed zijn en al helemaal als hij afgesteld is op je gewicht.
En ben ik nou de enige die niemand zo gek krijgt om als privéfotograaf te functioneren?
zijn pirelli scorpionsDaanS schreef:Wat heb je voor achterband?
Schoepenband?Daan22 schreef:zijn pirelli scorpionsDaanS schreef:Wat heb je voor achterband?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
ahzo ik dacht dat hij een peddelband bedoelderoyvi schreef:Ik weet niet hoe jullie die banden in België noemen maar een band met over de breedte ook één brede nop noemen wij hier ook een schoepenband...
DaanS schreef:Aha oké.
Nu wat geld bij elkaar schrapen, en dan opzoek naar een nieuw bandje.
Mijne hebben we in 1 dag flink opgemaakt zeg![]()
Wheelies op de stenen is er niet zo goed voor...
Dus wel, betaal alles zelfroyvi schreef:Die Pirelli scorpions zijn niet zo duur, en je hoeft het toch niet zelf te betalen DaanS. Dus kopen die hap en weer lekker over het asfalt!
vanwaar haal jij al dat geldDaanS schreef:Dus wel, betaal alles zelfroyvi schreef:Die Pirelli scorpions zijn niet zo duur, en je hoeft het toch niet zelf te betalen DaanS. Dus kopen die hap en weer lekker over het asfalt!
Flink sparen, klusjes etc...Daan22 schreef:vanwaar haal jij al dat geldDaanS schreef:Dus wel, betaal alles zelfroyvi schreef:Die Pirelli scorpions zijn niet zo duur, en je hoeft het toch niet zelf te betalen DaanS. Dus kopen die hap en weer lekker over het asfalt!op die leeftijd
Oh... Krijg zakgeld, maar doe ook klusjes...royvi schreef:Dat dus, op die leeftijd en zonder een baan. Nou dan betaal je het niet zelf. Als je een emmer zakgeld per week krijgt en je koopt daar alles van dan betaal je het alsnog niet zelf he.