drdproking schreef:omdat dat niet mooi is is het zelfde al s een limited voorvork groenspuiten
Dat zie ik toch anders. de hele brommer is anders als orgineel je hebt ook nog de blauwe drd pro daar zit die ook onder.
De nieuwe pro's hebben ook en zwarte vork vind het niet lelijk staan. Het moet natuurlijk wel bij de rest van de brommer staan.
Jasper schreef:Mwa met droogwegdek is het heerlijk om mee te rijden als je veel bochtenwerk doet, stuurt velen malen fijner als sporty's .
Gister avond even testrondje gedaan toen was de weg vochtig, had ik nergens last van. Maar denk als er echt water op het wegdek ligt het wat minder leuk word. Echter beweren sommige mensen dat je met slicks ook prima in de regen kan rijden omdat ze door het water heensnijden. Maar dat is ieder zijn voorkeur, denk dat ik zelf toch liever met profiel in de regen rij.
bij fietsen leggen ze juist slicks als het nat weer is.
en idd die bandje rijden echt heerlijk.
ik heb ook geen spijt dat ik 2 setjes heb
drdproking schreef:omdat dat niet mooi is is het zelfde al s een limited voorvork groenspuiten
Dat zie ik toch anders. de hele brommer is anders als orgineel je hebt ook nog de blauwe drd pro daar zit die ook onder.
De nieuwe pro's hebben ook en zwarte vork vind het niet lelijk staan. Het moet natuurlijk wel bij de rest van de brommer staan.
nja jasper zou een poot kunnen beplakken met carbon folie.
dat kan je er ook ooit weer afhalen.
Ik vind het prima zo, ding is gewoon om plezier van te hebben. Weinig zin om er in te blijven investeren. Ben bezig met mijn motorrijbewijs en de planning is ook van de zomer een motor te hebben. Dus dit blijft gewoon low budget om het zo maar even te zeggen. Ding ziet er nu best zat uit, rijd best zat. Dus vind het wel prima.
Een keer een frame kopen met nederlands kenteken, orgineel blokje opbouwen. Zodat ik hem ook ooit weer kan verkopen etc.
Jasper schreef:Mwa met droogwegdek is het heerlijk om mee te rijden als je veel bochtenwerk doet, stuurt velen malen fijner als sporty's .
Gister avond even testrondje gedaan toen was de weg vochtig, had ik nergens last van. Maar denk als er echt water op het wegdek ligt het wat minder leuk word. Echter beweren sommige mensen dat je met slicks ook prima in de regen kan rijden omdat ze door het water heensnijden. Maar dat is ieder zijn voorkeur, denk dat ik zelf toch liever met profiel in de regen rij.
Dat snijden zou idd wel kunnen maar als er teveel water ligt gaat die drijven (aquaplaning) zou het niet doen met regen tevens krijg je ook en boete voor zonder profiel, maar op en droog wegdek plak je volgensmij echt dik aan de grond.
Is het geen idee om de voorvork en het frame zwart te maken of stond dat al in de planing?
Ook leverbaar zijn gebruikte Bridgstone moto 3 regenbanden bij mij!!
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE