Wie kan mij misschien even helpen met sproeiers uitkiezen want ik wil dat binnenkort bestellen maar weet niet wat ik het beste kan bestellen. Als iemand dat zou willen zeg het maar dan doen we dat over pb. (Bij het afstel topic heb ik niet echt antwoord gekregen.) Alvast bedankt!
HardWithStyle schreef:Maar er zitten ook allemaal bullshit vragen als hoe iemand moet liggen als hij moet overgeven. Daar is ook weer een speciale techniek voor en bla bla. Weer 30 euro weg..
Dan moet je dat maar leren, het staat gewoon allemaal in het boekje.
klinkt misschien een beetje raar maar als ik naar school rijd in de kouwe dagen wil ik dat mijn brommer wel warm wordt zodat ik een beetje kan rijden..
staat best veel over op internet hoor!
julianspaans schreef:klinkt misschien een beetje raar maar als ik naar school rijd in de kouwe dagen wil ik dat mijn brommer wel warm wordt zodat ik een beetje kan rijden..
staat best veel over op internet hoor!
Hm i guess, mijne staat altijd in de kelder waar het nooit heel erg koud word!
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken , anders is der helemaal niks van te lezen
HardWithStyle schreef:Jeeej vanmorgen heb ik gefaalt voor mn brommer theorie :')
Schrale troost dat er maar 2 van de 48 geslaagd waren..
Ik lees t al, volgende generatie brommerrijders bij voorbaat al van de weg halen
Ik had hem ook pas de 4de keer Maar auto in 1 keer though
Brommer had ik wel in 1 x auto al 2 x gezakt op 1 fout geen tijd om veel te leren ivm school maar morge 3e poging dit word m wel denk ik wnt nou heb ik goed geleerd
the skullkid schreef:
Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?