Nicejulianspaans schreef:nieuwe boxen
geven echt een mooi geluid

Nicejulianspaans schreef:nieuwe boxen
geven echt een mooi geluid
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
gemonde schreef:Als de kick vast zit, reken maar op:
Nieuwe zuiger, nieuwe wand, nieuwe drijfstang, nieuwe lagers, nieuwe pakkingen, nieuwe kleppen en nieuwe klepzittingen. Plusminus 1500 aan onderdelen![]()
Kut 4t, succes in iedergeval.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
foto!D-Evo schreef:Superretard hoodie.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Waarom doe je het niet zelf?DaanS schreef:Motor weggebracht![]()
![]()
![]()
Gecondoleerd, als je het laat doen reken maar op 2k euro's. Waar gaat hij heen?DaanS schreef:Motor weggebracht![]()
![]()
![]()
We waren 10 min aan het rijden in de bossen, en toen reden we bijna de bossen uit (Wat 100m van mijn huis is) en toen sloeg hij muurvast.HardWithStyle schreef:Balen man!! Hoe is het gebeurt als ik vragen mag?
Dankuwel.gemonde schreef:Gecondoleerd, als je het laat doen reken maar op 2k euro's. Waar gaat hij heen?DaanS schreef:Motor weggebracht![]()
![]()
![]()
En ik weet niet wie net verbaasd reageerde met 1500 alleen aan onderdelen, maar ja. Het is 1500 alleen aan onderdelen. Als je het goed doet. Dan heb je wel gewoon een nieuw blok.
Je hebt wel een nieuw blok ja, maar wel op een viertakt uit 2004. Die dingen zijn geen drol waard, kan je beter een nieuwere kopen en die helemaal reviseren.gemonde schreef:Gecondoleerd, als je het laat doen reken maar op 2k euro's. Waar gaat hij heen?DaanS schreef:Motor weggebracht![]()
![]()
![]()
En ik weet niet wie net verbaasd reageerde met 1500 alleen aan onderdelen, maar ja. Het is 1500 alleen aan onderdelen. Als je het goed doet. Dan heb je wel gewoon een nieuw blok.