yordi's D senda 29 SM road monster

Show hier je tweewieler.
ce3c
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Senda X-treme 2005

Re: yordi's D senda 29 SM road monster-vraag P5 over usd

Ongelezen bericht door ce3c »

1. Niets raars aan Belgische adressen, net hezelfde als in Nederland hoor :). En als je dat dacht, zoek et dan gewoon ff op? Vraagt 2 seconden tijd
2. Belgen versta je niet via de telefoon. Je verstaat een engelsman toch ook wel aan de telefoon en dat is zelfs een andere taal. Kom op zeg. Stop met stom doen.
3. Je kan zeggen wat je wilt, het blijft toch gewoon jouw fout dat je een pakketje zonder huisnummer hebt verstuurd. Daarrond discussiëren helpt niet, je had yordi op z'n minst kunnen zeggen dat ie z'n huisnummer vergeten was.
2 Stroke Power
Afbeelding
DaanS
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x

Ongelezen bericht door DaanS »

En het stond al in een ander bericht.

Maar er is gewoon geen moeite voor gedaan :yawn:
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
yordii
Tuner
Vervoersmiddel: derbi senda x-race 2010 sm, in progress

Ongelezen bericht door yordii »

ik zelf vind de hele situatie maar lastig, ik heb zelf al een andere vork gekocht om dat ik niet kon blijven wachten, ik vind eerlijk ook erg dat hij ni wil bellen aangezien ik als bestemeling weinig kan zeggen over het pakketje (ik kan het niet beschrijven ofzo) en er is geen code meer van om dat dit is verloren gegaan dus wss gaan ze aan de telefoon zeggen dat ze het niet vinden, als ik morge nog optijd kan bellen en ze vertellen me dat er geen pakketje op mijn naam is verzonden dan ga ik een manier zoeken om men geld terug te vorderen (een verkoper is verantwoordelijk tot de koper het pakket heeft)
dus eigenlijk is het aan joey om te bellen naar tnt, want het is makelijk om te zeggen ik heb getuigen wand ik heb er ook dat het geld is overgemaakt en dat het er niet is
DERBI JOEY
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM 07

Ongelezen bericht door DERBI JOEY »

yordii schreef:ik zelf vind de hele situatie maar lastig, ik heb zelf al een andere vork gekocht om dat ik niet kon blijven wachten, ik vind eerlijk ook erg dat hij ni wil bellen aangezien ik als bestemeling weinig kan zeggen over het pakketje (ik kan het niet beschrijven ofzo) en er is geen code meer van om dat dit is verloren gegaan dus wss gaan ze aan de telefoon zeggen dat ze het niet vinden, als ik morge nog optijd kan bellen en ze vertellen me dat er geen pakketje op mijn naam is verzonden dan ga ik een manier zoeken om men geld terug te vorderen (een verkoper is verantwoordelijk tot de koper het pakket heeft)
dus eigenlijk is het aan joey om te bellen naar tnt, want het is makelijk om te zeggen ik heb getuigen wand ik heb er ook dat het geld is overgemaakt en dat het er niet is
Ten eerste is er geen geld terug te halen want een kale kip ken je niet plukken.

Ten 2de is ie verzonden, en met die belgische tnt is niet te praten.

Ten 3de doe je maar wat je niet laten kan, ik heb gedaan wat in mijn nacht ligt en krijg stank voor dank.

Groeten joey
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
yordii
Tuner

heb nog niet kunnen bellen om dat ik weer al eens niet op tijd gedaan had, maar eerlijk, is het wel de moeite want hoe meer jij zegt hoe meer het klinkt als of je me aan het belazeren bent, ook heb ik even geinformeerd en er zou een europese wet zijn dat je als verkoper minstens bewijs moet kunne afleggen van wat er met het pakje gebeurt na betaling (dit wil zeggen dat indien er sprake van verzending is er een bewijs moet kunnen voorgelegd worden!!) en dit gaat niet over getuigen

dus als je een man bent van je woord zeg je dat je me oplicht of help je mee om dit tot een goed einde te brengen!!
en je hebt niet alles gedaan wat er in je "nacht" ligt aangezien je niet wil bellen naar tnt belgie

verder worden de dempers niet volgende week en ook niet de week daarna gelast om dat ik volgende week geen praktijk heb op school (ik doe het op school aangezien ik niet beschik over las materiaal thuis)
en ik de week daarop vakantie heb :dry:

dus ga ik morgen als het weer het toe laat al 1 demper op mijn uitlaat zetten, dan weet ik hoe het ook wordt met 2 dempers
Venlonaer
Pro tuner
Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93

Ongelezen bericht door Venlonaer »

Hoi
Je moet ff met een speelkaart, een heule dunne, tussen die keerring en de binnenpoot ff rond gaan. Even de stofkap eraf voordat je het doet.

Dus zo, alleen met een speelkaart:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8wlzfoVroSY[/youtube]
Werkt volgens vele ook.
Moet wel ff een dunne zijn, of iets anders dun (eckt dun) en buigzaam.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Le derbi
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD
DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD
Renault Clio 1.2 16v SOLD
DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN
Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD
BMW E36 320i COUPE

Ongelezen bericht door Le derbi »

DERBI JOEY schreef:
yordii schreef:ik zelf vind de hele situatie maar lastig, ik heb zelf al een andere vork gekocht om dat ik niet kon blijven wachten, ik vind eerlijk ook erg dat hij ni wil bellen aangezien ik als bestemeling weinig kan zeggen over het pakketje (ik kan het niet beschrijven ofzo) en er is geen code meer van om dat dit is verloren gegaan dus wss gaan ze aan de telefoon zeggen dat ze het niet vinden, als ik morge nog optijd kan bellen en ze vertellen me dat er geen pakketje op mijn naam is verzonden dan ga ik een manier zoeken om men geld terug te vorderen (een verkoper is verantwoordelijk tot de koper het pakket heeft)
Ten eerste is er geen geld terug te halen want een kale kip ken je niet plukken.

Ten 2de is ie verzonden, en met die belgische tnt is niet te praten.

Ten 3de doe je maar wat je niet laten kan, ik heb gedaan wat in mijn nacht ligt en krijg stank voor dank.

Groeten joey
los dit is fatsoenlijk op man :sad:
yordii
Tuner

ik kan aan de situatie weinig doen hoor, ik kan zelf eens bellen naar tnt maar meestal lukt het niet optijd, maandag ben ik vrij dus bel ik
yordii
Tuner

hey Venlonaer, ik heb de seal mate nagemaakt va een stukje kunstof dat tussen schoolcursusen zit (ik hoop dat me leerkracht er niet achter vraagt :shh: ) en geprobeerd en het is - of meer gelukt, de poot die het hardste lekte lekt niet meer maar de andere zweet nog wel, het is wel stom om 5€ te geven voor zo'n seal mate als je dit met een gewone schaar en een stuk dun kunstof kan maken maar het werkt wel, maar ik denk dat dit ook maar een paar keer gaat werken als de keerringen al versleten zijn en het dus een oplapmiddel is

dit is mijn knutselwerkje dat echt werkt:
Afbeelding
yordii
Tuner

Re: yordi's D senda 29 SM road monster

even een klein vraagje, men showa usd is wel een een ander kleurtje toe:
ik twijfel tussen:
-gepolijst alu
-zilver lak
-mat zwart

of weet je een kleurtje dat er bij past?
en ook zijn er een diepe kras in de linker buiten poot, deze draai ik nu naar de binnekant maar kan je deze wegwerken, zo ja met wat?
yordii
Tuner

men moeder heeft gebelt naar tnt post, daar zeiden ze dat ze niets konden doen zonder de code van het paketje (dat hij dus kwijt is)
dus kan ik als ontvanger zoveel ik wil bellen ze kunnen me niet helpen zonder code, wat raden jullie me aan
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Ongelezen bericht door julianspaans »

misschien kan derbi joey terug gaan naar het postkantoor en het uitleggen, misschien hebben ze nog wel een geschiedenis van de verzonden pakketjes en kunnen ze zo die code ophalen ofzo?
DERBI JOEY
Tuner

yordii schreef:men moeder heeft gebelt naar tnt post, daar zeiden ze dat ze niets konden doen zonder de code van het paketje (dat hij dus kwijt is)
dus kan ik als ontvanger zoveel ik wil bellen ze kunnen me niet helpen zonder code, wat raden jullie me aan
Wil ik even bij toevoegen dat ik gisteren bij het postkantoor hier ben geweest die mij weer een ander nummer van belgie gegeven hebben.
Ik heb gebeld en volgens hun ligt het pakket in nederland.

Ik bel morgen dus met tnt nl

Dan bij deze een.reactie op jou prive bericht:

Zoiezo heb ik hem op de post gedaan maar dat wil je toch niet geloven dus daar ga ik niet meer op in, ( nog steeds heb ik getuige die me hem op de post hebben zien doen en iemand die je kan vertellen dat dat bonnetje weggegooid is en wel.degenlijk in mijn bezit was.

Hier mijn voorstel: ik bel morgen en.omschrijf het pakket,
Hoop dat ik bij deze ook even duidelijk ben geweest

Met vriendelijke groetjes joey
Laatst gewijzigd door DERBI JOEY op do 25 okt 2012, 15:13, 2 keer totaal gewijzigd.
yordii
Tuner

gelieve mij dan morge een pb'tje te sturen
DERBI JOEY
Tuner

Yordi
Hier de moeder van Joey
Ik heb contact gehad met post .nl
Ze gaan via een track en trace navraag formulier die ik heb ingevuld onderzoeken waar het pakket gebleven is .
Waarschijnlijk ligt het in Den Haag op de afdeling onbestelbare stukken.
Heb alle gegevens die op het pakket staan en hoe het pakket eruit ziet en wat er in het pakket zit aan post.nl gezonden .
Zodat zij het onderzoek kunnen starten.
Wordt vervolgd dus mvg Yvonne
Venlonaer
Pro tuner
Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93

Ongelezen bericht door Venlonaer »

yordii schreef:hey Venlonaer, ik heb de seal mate nagemaakt va een stukje kunstof dat tussen schoolcursusen zit (ik hoop dat me leerkracht er niet achter vraagt :shh: ) en geprobeerd en het is - of meer gelukt, de poot die het hardste lekte lekt niet meer maar de andere zweet nog wel, het is wel stom om 5€ te geven voor zo'n seal mate als je dit met een gewone schaar en een stuk dun kunstof kan maken maar het werkt wel, maar ik denk dat dit ook maar een paar keer gaat werken als de keerringen al versleten zijn en het dus een oplapmiddel is

dit is mijn knutselwerkje dat echt werkt:
Afbeelding
Mooi dat het gelukt is :thumbup:
Wat voor plastic is het?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

DERBI JOEY schreef:Yordi
Hier de moeder van Joey
Ze gaan via een track en trace navraag formulier die ik heb ingevuld onderzoeken waar het pakket gebleven is .
Heb alle gegevens die op het pakket staan en hoe het pakket eruit ziet en wat er in het pakket zit aan post.nl gezonden .
He he, eindelijk eens een beetje Nederlands van jouw account.
DERBI JOEY
Tuner

the skullkid schreef:
Hier de moeder van Joey
Komt.omdat ik normaal altijd antwoord via mn telefoon en dat typen is echt gaaar.
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

DERBI JOEY schreef:
the skullkid schreef:
Hier de moeder van Joey
Komt.omdat ik normaal altijd antwoord via mn telefoon en dat typen is echt gaaar.
Juist, Slechte zinsbouw en dt fouten komen door je telefoon.

OT: Mooie derbi!
yordii
Tuner

ik hoop dat het in orde komt,
venlonaer ik heb het gemaakt van kunstof vel, deze zitten vaak tussen kaften om te sorteren
Plaats reactie