Niet gelukt als ik het zo lees? Krengen zitten goed dicht, heb nog gehoord dat iemand zijn Porsche gejat is terwijl ik toch 2 jaar in het 'wereldje' heb gezeten.
DAANS je zegt t verkeerd ik heb moeten uitwijkenvoor die auto heb m net niet geraakt of zn spiegel
is zo n afremernde drempel wittenie me da voorang ik kwam van de kant af da er geen voorrang was maarja die auto stond stil ik zat bijna op de drempel ik zie de lichten aanvliegen ik schrik hij gast vollegas weg bijna tegen me aan ik uitwijken stoeprandje geraakt controle verloren en onderuit gegaan 100meter over de grond geschoven je ziet allemaal van die vonken ook gerold ik heb zo gerold dat ik op een gegevenmoment recht stond en toen weer doorrolde
(oh en ik reed in mn tshirtje)
schade:
gashandvat naar de klote
stuur krom
knippelicht er af
vsb bekrast
rechter rad kap zwaarbekrast
koplampkap krassen
en
daan zn uitlaat helemaal naar de klote
oh ik heb dat plaatje nog terug kenne vinde is nog maar de helft van over
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper ?
nee niet in Leusden, het gaat om een porsche 911 carrera s 1998. Me vader heeft hem in 2001 gekocht ofzo. Hij is wel in onderhoud in Leusden, maar het is niet gelukt nee (gelukkig). Allebei de portieren zijn beschadigt omdat ze het met een schroevendraaier hebben loppen beunen in die spleet van de deur en achterzijkant.
drdproking schreef:HOOFDLETTERinterpunctie is voor homosPUNT
Interpunctie en algemene spelling is voor beschaafde mensen. En natuurlijk voor mensen die een sollicitatiebrief correct en zonder fouten willen schrijven. Kwestie van de job te krijgen. Of toch ten minste een streepje voor te hebben op die droeftoeter die geen moeite doet om correct te schrijven. En daar kunnen inderdaad homo's bij zitten. Niks mis mee.