Ik ga binnenkort mn achterbrug zwart spuiten, nieuwe handvaten, nieuwe handkappen en ik zat ook te denken aan nieuwe kappen van tnt (linkerachterkap, rechterachterkap en de achterkap). De voorkappen laat ik zo want de streep op het zadel die loopt vanuit de voorkappen (zie foto's) en dat wil ik zo laten.
MaxXZz schreef:Ik ga binnenkort mn achterbrug zwart spuiten, nieuwe handvaten, nieuwe handkappen en ik zat ook te denken aan nieuwe kappen van tnt (linkerachterkap, rechterachterkap en de achterkap). De voorkappen laat ik zo want de streep op het zadel die loopt vanuit de voorkappen (zie foto's) en dat wil ik zo laten.
MaxXZz schreef:Ik ga binnenkort mn achterbrug zwart spuiten, nieuwe handvaten, nieuwe handkappen en ik zat ook te denken aan nieuwe kappen van tnt (linkerachterkap, rechterachterkap en de achterkap). De voorkappen laat ik zo want de streep op het zadel die loopt vanuit de voorkappen (zie foto's) en dat wil ik zo laten.
Wat vinden jullie van dit idee?
Geen tnt kappen
Ik zat daaraan te denken omdat ik nogal wat kapschade heb aan de 3 achterkappen..
Zitten namelijk allemaal scheuren en krassen in..
Rikkert schreef:Kijk dan voor een origineel knap setje op marktplaats
Dat is het probleem juist, ik kan geen originele kappen met de goede ophangpunten voor mijn derbi vinden, weet namelijk niet welke kappen wel of niet passen.
jurrderbi schreef:ik heb nu 12/53 moet ik dan 11 ofzo doen?
Ja inderdaad met tandwiel 11, had ik eerst ook en trok toen wel hard op.
Maar heb nu weer tandwiel 12 erop zitten want die Leovince trekt al hard op van zichzelf.
Nou opzich valt het wel mee hoe hard die v6 optrekt ik trok er met standard uitlaat en twv: 14-50 1 uit met een leovince bij stoplicht haha
jurrderbi schreef:ik heb nu 12/53 moet ik dan 11 ofzo doen?
Ja inderdaad met tandwiel 11, had ik eerst ook en trok toen wel hard op.
Maar heb nu weer tandwiel 12 erop zitten want die Leovince trekt al hard op van zichzelf.
Nou opzich valt het wel mee hoe hard die v6 optrekt ik trok er met standard uitlaat en twv: 14-50 1 uit met een leovince bij stoplicht haha
Dan is er iets niet goed met het afstellen van die brommer, want die van mij trek je er echt niet uit met een standaard uitlaatje.
Vandaag nieuwe handvaten (zwarte met witte vlammen) en nieuwe handkappen (Polisport) op m'n brommer gezet.
Zal binnenkort wel weer wat foto's gaan maken!