Xtreme sm schreef:jasperrr91 schreef:
Ik ook
Rij daar 1x gelijk boete van 180

Waarvoor?
Door heel tiel netjes 50 gereden. Reed er blijkbaar hele tijd al een motor wout achter jeroen en mij. Op een behoorlijke afstand.
Rijden we tiel uit en geven ff gas was jeroen geklokt op 78 uitlopend. En ik liep nog uit op jeroen. Politie kon niet harder vanwege verkeer op de weg. Op 1km na onze rbw niet kwijt.
aaaight

dat was leuk dagje dan..

mar meer dan die boete kreeg je nie??
Nee, die motor agent had ons geklokt. En kon ons niet door laten rijden daardoor. Maar verder had die nergens naar gekeken. Hij gaf jeroen en mij een compliment dat ze er netjes uitzagen en dat ie dat niet vaak zag, bij de jeugd van tegen woordig

. En nog ff staan praten. Toen ie de boetes uitschreef kwam die erachter dat het in de bebouwde kom was. Maar dat was nog 30 euro duurder geweest als dat ie nou was. Dus schreef die andere straat naam op, zodat het buiten de bebouwde kom viel. Dus viel weer mee. En eigenlijk omdat we uitliepen zou die een rollerbank moeten laten komen. Maar daar had die zelf geen zin in, want dan moest die erbij zijn als ze opnieuw gekeurd moesten worden etc.
Casper schreef:Dus Tiel is the place to be als je geld teveel hebt begrijp ik? Nog een optie om daar de meeting te houden?
Naja buiten tiel kan het best. Want met heerewaarden meeting komen we ook paar km van tiel vandaan